Gennemlæst mest af din side den trænger vidste til gennemgang af teksten titler beskrivelser , annoncer ,ja det er et det stort arbejde
Forsiden annoncer til andre mener jeg er dårlig stil og du virker usirøse
Kan ikke finde kontaktsiden med CVR nummer og telefon nummer , jeg vil anbefale du ligger disse informationer i bunden
Linker i bunden alle undersider til en information side med navn adr. , gerne med kontaktformularen , så man ikke skal til kopier din e-mail , da alle har outlookexpress på deres computer
Betingelser på siden er ekstrem vigtigt du opfylder alle som en
Der kan gives kommentar til webshops dog uden bruger log in på din side , dette betyder en konkurrent eller hvem som helst kan give karaktere
Betingelse skrevet dette her
1 Virksomheden skal altid, så vidt det er muligt lade tvivlen komme en kunde
dette er en tolkning måde at skrive det på , hvornår lader man tvivlen komme kunden i møde og hvornår kommer man ikke skriv klart og tydelige formuleringer.
Betingelser du har skrevet
2 For at bærer sikkerhedsskiltet er det et krav at din netshop er pæn og brugervenlig
formulering halter her igen , en pæn er det nødvendigvis ikke = med god service , at shoppen ikke let at måske sine egne produkter er ikke noget med forbrugernes sikkerhed i at gøre
3 Et standarddesign fra en standardløsning er ikke seriøst nok og afvises ved tilmelding har igen intet forbruger sikkerhed at gøre om det standard design eller ej
2.1 Forhandleren har tydelige kontaktopslyninger.
Virksomheden skal tydeligt, via en side med teksten 'om os', 'profil', 'kontakt' etc.
oplyse følgende informationer:
- Virksomhedens navn.
- Netshoppens navn.
- Netshoppens url.
- Virksomhedens CVR.
- Telefonnummer.
- Email.
- Etableringsår.
- Konto/reg.nr.
- Antal ansatte.
fleste af disse punkter opfylder du ikke selv
2.9 Se hvad andre kunder syntes om forhandleren - og del din egne oplevelser.
Netshops med sikkerhedsskiltet kan bedømmes og kommenteres. Så har du handlet på en netshop med sikkerhedsskiltet, så skriv din mening om virksomheden.
Forhandleren kan vælge ikke at blive kommenteret, årsagen vil være ukendt
ingen krav vedr. om det er med log in og det folk der købt der skal fremvises , på en eller anden måde bevise , så en jeg kan reelt gå ind og stemme på min egen shop og give mig selv plus stemmer ,
Har bedømmelse karaktere og kontakt tiden Har du haft en god eller dårlig oplevelse med en webshop som har sikkerhedsskiltet?
Så kan du bedømme webshoppen på Netsikker.
Uddyb gerne din bedømmelse med en kommentar.betingelser du har skrevet