Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Netbetjenten] Har du set sikkerhedsskiltet?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kekro&Co.:
Det har du garanteret ikke - Men så kan du godt begynde og kigge efter det.

Nu har mange gode aminoer allerede kigget teksterne igennem, og det er selvfølgelig vigtigt de er 110% korrekte og de ikke kan misfortolkes. 

Det jeg er mere interesseret i er hvad i har tænkt jer at gøre for at gøre jeres mærke kendt? Det er netop et af de punkter E-mærket er blevet banket i hovedet med gang på gang. 

Hvis sådan et mærke skal have en reel merværdi for virksomheden så skal mærket markedsføres KRAFTIGT.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre lidt nærmere om jeres planer her?  

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 16:56

Ej helt ærligt - nu stopper i altså.
Vores tekster er 100% korrekte og vores kilder er troværdige.

Der er en afvigelse i loven, der gør at det kan være tilladt at lade den være afkrydset.
Spørg du Forbrug.dk vil de komme frem til samme svar, som os!

Det er som udgangspunkt Ikke tilladt at have den afkrydset på forhånd - medmindre du følger betingelserne i afvigelsen.
- altså er vores tekst korrekt, med den undtagelse at der mangler afvigelsen.
Jeg har dog alligevel rettet det til og undersøger nu jeres påstand nærmere.

Vi fortolker loven til kundernes fordel og punktet hedder "Netbetjenten om Parrallelimport"
Vi er trods alt kun en guide - ikke loven i sig selv.

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 17:06

Hej Martin

Tak for spørgsmålet.

Vi har flere idéer og projekter igang m.h.t. markedsføring.
For bare at nævne nogle af dem:

- Først og fremmest er vi igang med at lave nogle aftaler med flere forskellige webshop-distributører.
- Vi har satset stort på Søgeoptimering.
- Vi har et forholdvis stort budget til online-annoncering og allerede igang på bl.a. på E-guiden.dk.
- Vi går lidt med planer om en radiokampagne.

Men uanset hvor meget vi smider i det - er vigtigst af alt, at forhandlerne selv, tager skiltet til sig - og markedfører det, for dets værdier.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kekro&Co.:
Ej helt ærligt - nu stopper i altså.

Du bad om kritik, og når så mange brugere kan misforstå jeres tekster så bør i kigge ind af og se om i har formuleret tingene korrekt. 

Dernæst finder jeg også mange "fejl" når jeg kigger siden igennem.

Et tilfældigt eksempel: http://www.netsikker.dk/webshopguide/online-i-udlandet/ 

Et er at artiklen er ufattelig tynd, den giver ikke mig som forbruger nogen nyttig information. Men samtidig kan jeg anmelde netbutikken nedenunder, hvilken netbutik?

Når i vil være et sikkerhedsmærke er det meget vigtigt i udstråler absolut troværdighed, og det gør i ikke ved at have den slags fejl på hjemmesiden. 

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 17:35

Hej Martin

Vi er meget glade for kritik.

Købeloven kan fortolkes på rigtig mange måder - vi fortolker den til kundernes fordel, derfor kan erhvervsdrivende nogen gange være lidt uenige i disse fortolkninger, Men den information der findes på Netsikker er 100% korrekt - og alt hvad der har været fremme i denne tråd er blevet taget til efterretning.
Der ligger ikke blot en, men flere troværdige kilder bag og vores tekster er dobbelt-tjekket.

Alle har selvfølgelig lidt start-problemer -  systemfejlen er rettet nu :-) Tak.
Lige præcis på "udlandssiden" er der ikke kommet så mange spørgsmål, som vi kan svarer på - det håber vi der kommer der selvfølgelig med tiden.
Men alt dette gør jo ikke informationen mindre korrekt.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 17:43

Kekro&Co.:
Købeloven kan fortolkes på rigtig mange måder - vi fortolker den til kundernes fordel, derfor kan erhvervsdrivende nogen gange være lidt uenige i disse fortolkninger,

E-handelsfonden tolker også reglerne til kundens fordele, og de har nogle flere regler end der står i købeloven. Det er bare vigtigt det bliver formidlet som ekstra ting der sikrer kunden og ikke direkte lovmæssige regler. 

Kekro&Co.:
Alle har selvfølgelig lidt start-problemer -  systemfejlen er rettet nu :-) Tak.

Selvfølgelig, og fint de bliver rettet. 

Så du mit tidligere indlæg omkring markedsføring

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 17:47

Hej Martin

Tak for spørgsmålet.

Vi har flere idéer og projekter igang m.h.t. markedsføring.
For bare at nævne nogle af dem:

- Først og fremmest er vi igang med at lave nogle aftaler med flere forskellige webshop-distributører.
- Vi har satset stort på Søgeoptimering.
- Vi har et forholdvis stort budget til online-annoncering og allerede igang på bl.a. på E-guiden.dk.
- Vi går lidt med planer om en radiokampagne.

Men uanset hvor meget vi smider i det - er vigtigst af alt, at forhandlerne selv, tager skiltet til sig - og markedfører det, for dets værdier.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 17:55

Kekro&Co.:

Det er helt fint, og det er også nødvendigt. Det har både trustpilot og E-mærket allerede. Men det er markedsføring overfor jeres kunder.

Der hvor i får den største udfordring er overfor forbrugerne. Det er dem som skal kende til netsikker, de skal se logoetwebshoppen og forbinde det med noget sikkert. 

E-mærket som jo er noget mere kendt end netsikker kæmper stadig med dette problem, og et par her på amino har blandt andet testet om det giver et mersalg at have emærket.

Det samme vil gøre sig gældende for jer. Hvis netsikker logoet ikke giver webshoppen et mersalg så er det håbløst at sælge jeres løsning. Ligegyldigt om den er billigere end konkurrenterne.

I bliver nød til at komme ud til forbrugerne, især dem der er nervøse for at handle på nettet. Derfor mener jeg ikke SEO er den væsentlige markedsføringskanal. De brugere der er fortrolige med nettet har ikke det store behov for sådan en mærkning. Det er Fru Jensen der er usikker på det der nethandel

Kekro&Co.:
.

Det er en god tanke, men jeg tror ikke den holder. Sætter jeg mig i positionen som webshop ejer så ønsker jeg ikke at betale for et produkt jeg selv skal til at markedsføre. Så kan jeg ligeså godt vælge e-mærket som er noget dyrere men som er mere kendt og hvor de laver markedsføringen. 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 18:28

Fra jeres website (http://www.netsikker.dk/sikkerhedsskiltet/)

- Forhandleren har ikke nogen uafsluttede sager hos et klagenævn.

Betyder det ikke at saa snart en bruger klager over en virksomheden, saa mister virksomheden muligheden for at bruge jeres sikkerhedsskilt da der jo saa er en uafsluttet klagesag? Og hvad saa hvis klagesagen bliver til sluttet til en brugers fordel, men butikken ikke foelger dommen. Saa er butikken pludselig medlem igen da der ikke er nogle uafsluttede sager. (De fleste klagenaevn har jo ingen juridisk magt).

- Intet står med småt i forretningsbetingelserne.

Betyder de at websites ikke maa bruge fonte under stoerelse 6 pixels paa deres website???

- Webshoppen er seriøs, pæn og brugervenlig.

Har i en grafiker og brugerinterface ekspert ansat til at gennemgaa de webshops i godkender? Og hvordan stiller det mig som bruger bedre at en webshop er "pæn og brugervenlig." ???

--------

Men det jeg savner allermest er en liste over hvordan jeg som forbruger er sikret BEDRE i en af jeres godkendte butikker end i en hver anden butik. Altsaa hvilke extra ting giver i, udover hvad loven allerede garenterer.

Et eksempel kunne vaere at at linien med klagenaevn blev aender til:

Tilmeldte butikker lover at foelge domme afsagt i de foelgende klagenavn (Indsaet liste over klagevaevn).

Men hvad sker der saa hvis en butik stadig naegter at foelge et klagenaevn? Den mister sikkert retten til at bruge jeres skilt, men garenterer i saa at daekke de omkostninger kunden har fordi butikken ikke foelger reglerne?

Ps: Linket i bunden

Som jeg jo nok ville mene er noget af det vigtiste information paa jeres site giver en 404.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 19:49

Efter at have læst tråden blev jeg nysgerrig, klikkede mig ind på jeres hjemmeside og blev egentlig chokeret, jeres side virker for mig ikke særlig troværdig.

Har i overhovedet credibility og usability benchmarked jeres hjemmeside?

Problemer jeg hurtig spottede:

• Smalt indholds område
  • Manglende luft i teksterne
  • For meget støj, kræver for meget koncentration at læse noget som helst
  • Uoverskueligt design
  • Blog design kan af natur være et troværdigheds problem

Er desuden enig med de andre, jeres tekster er generelt tynde og kan let misforstås. Vil derfor, ligesom Anders, anbefale jer at få en jurist til at gennem læse jeres tekster.

Mads Madsen

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)