Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Netbetjenten] Har du set sikkerhedsskiltet?

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kekro&Co.:

Skulle i mod forventning finde noget, som i ikke er enige i. Så er i meget velkommen til at skrive en kilde, så vi kan få rettet informationen.

Men den kritik i allerede er kommet med er altså ikke korrekt!
Det er altså ikke faktuelle fejl og der blandes ikke rundt i noget.
Vi har dobbelt tjekket vores kilder og informationen på Netsikker er 100% korrekt.

http://www.markedsforingsloven.dk/markedsforingsjura/love/markedsforingsloven.html §6 stk. 2

Uanset stk. 1 kan en erhvervsdrivende, der fra en kunde har modtaget dennes elektroniske adresse i forbindelse med salg af en vare eller en tjenesteydelse, markedsføre egne tilsvarende produkter eller tjenesteydelser til kunden via elektronisk post. Dette forudsætter dog, at kunden har mulighed for let og gebyrfrit at frabede sig dette både i forbindelse med afgivelsen af adressen til den erhvervsdrivende og ved efterfølgende henvendelser.

Kunden skal have mulighed for at frabede sig det - ergo er en checkbox, som er markeret på forhånd, gyldig.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:04

Undskyld jeg lige blander mig, men jeg synes til hver en tid TrustPilots anmeldelser er langt bedre end alt det her mærketyranni.

Jeg behøver ikke et mærke til at fortælle mig, om jeg kan handle et givent sted eller ej. Jeg researcher, læser anmeldelser og til sidst, så følger jeg min "gut feeling".

Jeg siger ikke mærket er blottet for værdi, jeg synes bare alle fordelene virker overfladiske og dybest set unødvendige, hvis man som forretning allerede har opbygget et godt ry, f.eks. på Trustpilot.

- Onlinemærke med værdier til din webshop. - Har Trustpilot
- Netsikker.dk certificering og sikkerhedsskilt - Har Trustpilot
- Modtag gode kommentarer. - Har Trustpilot
- Vis gode kommentarer på din egen side. - Har Trustpilot
- Få feedback på din service - Har Trustpilot
- Bliv anbefalet til kundernes venner, via sociale medier. - Har Trustpilot
- Kunde rådgivning via vores onlineguides. - Har Trustpilot
- Kunde rådgivning indenfor E-handel via Netbetjenten. - Har Trustpilot
- Få mere trafik via vores webshopguide. - Har Trustpilot
- Gode søgemaskine resultater. - Har Trustpilot

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 15:12

David Mc Nally:

http://www.markedsforingsloven.dk/markedsforingsjura/love/markedsforingsloven.html §6 stk. 2

Uanset stk. 1 kan en erhvervsdrivende, der fra en kunde har modtaget dennes elektroniske adresse i forbindelse med salg af en vare eller en tjenesteydelse, markedsføre egne tilsvarende produkter eller tjenesteydelser til kunden via elektronisk post. Dette forudsætter dog, at kunden har mulighed for let og gebyrfrit at frabede sig dette både i forbindelse med afgivelsen af adressen til den erhvervsdrivende og ved efterfølgende henvendelser.

Kunden skal have mulighed for at frabede sig det - ergo er en checkbox, som er markeret på forhånd, gyldig.

Det er ganske korrekt, nu står der også "som udgangpunkt ikke tilladt" i vores tekst, Det vi mener i vores fortolkning, er at det ikke er god etik at gøre og hvis du bærer sikkerhedsskiltet er det ikke tilladt.

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 15:20

Hej BZR

Det er ganske korrekt at Trustpilot kan nogenlunde det samme som os.
Eller med andre ord - Netsikker kan det samme som Trustpilot + lidt mere.

og det er jo netop pointen med Netsikker.dk

Forskellen på Netsikker og Trustpilot er at

- Du får lidt mere ud af dit abonnement.
- Du behøver kun 1 leverandør.
- Det er meget billigere.

Så istedet for at smide 10.000 efter sikkerhedsmærker og bedømmelsessider, kan du nøjes med Netsikker til Kr. 1100,-

Nogle vil måske give mig ret i, at det er surt at smide sine surt tjente penge efter forskellige mærker.
og der skal ikke sælges meget slik før et abonnement til Netsikker er tjent hjem igen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:28

Kekro&Co.:
Men den kritik i allerede er kommet med er altså ikke korrekt!
Det er altså ikke faktuelle fejl og der blandes ikke rundt i noget.
Vi har dobbelt tjekket vores kilder og informationen på Netsikker er 100% korrekt.

Kig lige på jeres guide omkring parallelimport igen. Hvad har parallelimport med "intet lager" at gøre? Der er alene tale om et leverandørvalg.

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 15:35

Der har sneget sig en ekstra linie ind - Det er ikke en faktuel fejl eller noget der bliver blandet sammen - Det var en åbenlys fejl, som nu er rettet til.

Tak for opmærksomheden!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er altså gevaldige fejl under Parallelimport til info...

CITAT:
Parallelimport er når man opkøber varerne billigere i et land og sælger dem i dyrere i et andet land.

Hvordan kan I bestemme, at varerne skal være dyrer? Der er vist noget i har misforstået der...

CITAT:
Forhandleren er dog forpligtet til at oplyse, hvis varerne ikke har samme funktioner som varer importerede via de oprindelige distributører/producenterne.

Parallelimport foregår altså os via oprindelige distributører/producenter... Ellers er det jo falske varer!
Og hvordan kan det være importerede, hvis de er købt hos den lokale distributør? Så er varerne jo købt i samme land!

CITAT:
Der er forbud mod parallelimport af værker fra lande uden for EU, dvs. dvd’er og cd’er.

Er den sætning ik overflødig, når I først konstatere at parallelimport kun er lovligt indenfor EUs grænser? Der er skam forbud mod import af stortset alle Trademarks udenfor EU...

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:53

Kekro&Co.:

Det er ganske korrekt, nu står der også "som udgangpunkt ikke tilladt" i vores tekst, Det vi mener i vores fortolkning, er at det ikke er god etik at gøre og hvis du bærer sikkerhedsskiltet er det ikke tilladt.

I skriver direkte:

Er det i orden at “Ja tak” til nyhedsbrev er afkrydset på forhånd.?
Nej – Forhandlerne må som udgangspunkt kun udsende nyhedsbreve til brugere, som selv aktiv har sagt “ja tak”!. Hvis en “ja tak” boks på forhånd er afkrydset, er det i strid med markedsføringsloven.

Første sætning finder jeg upræcis - I kunne formulere det sådan: Nej - Forhandlerne tilmeldt Netsikker må som udgangspunkt kun udsende nyhedsbreve til brugere, ... . Så bliver formuleringen noget mindre alment gyldig.
Sidste sætning er ikke korrekt jf. min henvisning oven for.

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 16:27

Hej Fashion-Seller.

Fashion-Seller:

CITAT:
Parallelimport er når man opkøber varerne billigere i et land og sælger dem i dyrere i et andet land.
Hvordan kan I bestemme, at varerne skal være dyrer? Der er vist noget i har misforstået der...

Det skal vi heller ikke - Men skal vi 2 ikke hurtige blive enige om - at hvis du gør det omvendt, så har du en meget dårlig forretning? Det trods alt dumt at købe noget dyrere hjem end hvad du sælger det til.  :-)

CITAT:
Forhandleren er dog forpligtet til at oplyse, hvis varerne ikke har samme funktioner som varer importerede via de oprindelige distributører/producenterne.
Parallelimport foregår altså os via oprindelige distributører/producenter... Ellers er det jo falske varer!
Og hvordan kan det være importerede, hvis de er købt hos den lokale distributør? Så er varerne jo købt i samme land!

Nej distributører, importerer og vidersælger varer direkte fra producenten.
Små virksomheder som importerer parrallelt med distributøren - parrallelimporterer.

Du kan risikere at varen ikke er lavet til det land, det bliver solgt i, f.eks. mobiltelefoner - hvis det tilfældet kan du ikke få lavet din telefon på produktgarantien som producenten giver dig, KUN hvis den kommer fra oprindelige salgskanaler og det gør den ikke når den er parrallelimporteret.
Desuden kan du risikere at der ligger andet software i eller knapperne ikke er danske - det skal der oplyses om.

CITAT:
Der er forbud mod parallelimport af værker fra lande uden for EU, dvs. dvd’er og cd’er.
Er den sætning ik overflødig, når I først konstatere at parallelimport kun er lovligt indenfor EUs grænser? Der er skam forbud mod import af stortset alle Trademarks udenfor EU...
Jo som sådan - men hvis du nu lige ledte efter det spørgsmål - behøver du ikke læse det hele igennem for at få svaret, men blot hoppe ned til dette spørgsmål.
Så du oplever sikkert ofte af de samme ting, står der flere gange.

Jeg har endnu engang gennemgået siden "Parrallelimport" og alt er som det skal være.
Informationen er 100% korrekt! - og der er ikke nogen "gevaldige fejl" som du skriver.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:30

Kekro&Co.:

Hej Fashion-Seller.

Fashion-Seller:

CITAT:

Det skal vi heller ikke - Men skal vi 2 ikke hurtige blive enige om - at hvis du gør det omvendt, så har du en meget dårlig forretning? Det trods alt dumt at købe noget dyrere hjem end hvad du sælger det til.  :-)

CITAT:

Nej distributører, importerer og vidersælger varer direkte fra producenten.
Små virksomheder som importerer parrallelt med distributøren - parrallelimporterer.

Du kan risikere at varen ikke er lavet til det land, det bliver solgt i, f.eks. mobiltelefoner - hvis det tilfældet kan du ikke få lavet din telefon på produktgarantien som producenten giver dig, KUN hvis den kommer fra oprindelige salgskanaler og det gør den ikke når den er parrallelimporteret.
Desuden kan du risikere at der ligger andet software i eller knapperne ikke er danske - det skal der oplyses om.

CITAT:
Jo som sådan - men hvis du nu lige ledte efter det spørgsmål - behøver du ikke læse det hele igennem for at få svaret, men blot hoppe ned til dette spørgsmål.
Så du oplever sikkert ofte af de samme ting, står der flere gange.

Jeg har endnu engang gennemgået siden "Parrallelimport" og alt er som det skal være.
Informationen er 100% korrekt! - og der er ikke nogen "gevaldige fejl" som du skriver.

Må Give Fashion-Seller Ret, det han citere er skævt.. hvad er det for nogen kilder du havde?

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)