Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ahh. Nu forstår jeg!!!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skal der osse et bord og kaffemaskinen + en pose småkager med så :)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:13
Jeg vil lige dreje emnet lidt væk fra Ken/Martins lokumsdebat...

Når jeg kigger på mit skrivebord, er det fyldt med designer-skrammel. Alt fra min (højtelskede) BeoCom 3 telefon til Georg Jensen kuglepenholder. Det har kostet en slat penge, men faktum er, at det ikke rykker min virksomhed så meget som to milimeter! Jeg tror at de fleste køber en masse junk, ny mobiltelefon mindst en gang om året, og andet som dybest set ikke gavner virksomheden.

Men hvis en mand nu forlanger 1500 kr. for en PDF-fil som rent faktisk med lidt held kan rykke omsætningen, så er der ballade. Der er sgu nok for lidt show-off effekt i en PDF-fil

Blot mine tanker...

mvh Carsten
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:20
Dato: 30-10-2006 10:13:00 Forfatter: Carsten Jacobsen
Men hvis en mand nu forlanger 1500 kr. for en PDF-fil som rent faktisk med lidt held kan rykke omsætningen, så er der ballade. Der er sgu nok for lidt show-off effekt i en PDF-fil

mvh Carsten

Men pengene den kan skabe (brugt rigtigt), er nu meget rare at have :)

Du har desværre ret i at mange mennesker tror at det kræver det nyeste nye at starte en forretning, en af mine kammerater er tømrer og startede ud med at købe to store firehjulstrækkere til sit firma. Det blev en dyr affære... Hvis han havde kunne købe en tømrer-pusher bog (og kunne have nøjes med en alm. kassevogn), havde han været væsentlig bedre stillet.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 11:01
Hmmm, hvad er det med tømrere og firehjulstrækker. Har en tømrerkammerat, der gjorde eksakt det samme (bare kun en firehjulstrækker), han korttidslejede den gennem en længere periode (dumt, dumt, dumt) og knækkede sgu halsen på det - altså firmaet.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:09
Det med firhjulstrækkerne er da vist hvad man kan kalde for at tage glæderne på forskud - en slags præ-BMW syndrom

mvh Carsten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:10
Det er vel ligesom Carstens Georg Jensen kuglepenholder, eller når jeg køber en nyere mobiltelefon, det er lidt fedt.
Men det giver altså ikke flere regninger at skrive at have en Georg Jensen kuglepenholder, og det giver ikke flere salg via telefonen at have en mobil-ny fremfor en mobil-gammel (medmindre at højtaleren er røget på den gamle og du intet kan høre af hvad kunden siger ), og endelig giver det ikke flere kunder at tømreren brager rundt i en firehjuler, tværtimod tror jeg at det koster kunder, da mange vil tænke, "den bil vil jeg ikke betale til".
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:19
Dato: 30-10-2006 11:09:59 Forfatter: Dimitri Hardorff Det er vel ligesom Carstens Georg Jensen kuglepenholder, eller når jeg køber en nyere mobiltelefon, det er lidt fedt.
Men det giver altså ikke flere regninger at skrive at have en Georg Jensen kuglepenholder, og det giver ikke flere salg via telefonen at have en mobil-ny fremfor en mobil-gammel (medmindre at højtaleren er røget på den gamle og du intet kan høre af hvad kunden siger ), og endelig giver det ikke flere kunder at tømreren brager rundt i en firehjuler, tværtimod tror jeg at det koster kunder, da mange vil tænke, ''den bil vil jeg ikke betale til''.

Jeg er fuldstændig enig...

Der var faktisk en nordjysk håndværker som for nogle år siden mistede mange ordre fordi han havde skiftet sin Hiace ud med en Chrysler Voyager. Chrysleren er egentlig ikke ret meget dyrer, men mange af hans kunder ville ikke "betale for hans amerikaner-van". Om tiden har ændret dette, så det i dag er mere acceptabelt at komme i en stor slæde, ved jeg ikke. Men man ser en del større biler på gule plader til arbejdsbrug.

Men bortset fra det, så er man vel altid lidt gadgetfreak

mvh Carsten
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:30
Dato: 30-10-2006 11:18:36 Forfatter: Carsten Jacobsen
Dato: 30-10-2006 11:09:59 Forfatter: Dimitri Hardorff Det er vel ligesom Carstens Georg Jensen kuglepenholder, eller når jeg køber en nyere mobiltelefon, det er lidt fedt.
Men det giver altså ikke flere regninger at skrive at have en Georg Jensen kuglepenholder, og det giver ikke flere salg via telefonen at have en mobil-ny fremfor en mobil-gammel (medmindre at højtaleren er røget på den gamle og du intet kan høre af hvad kunden siger ), og endelig giver det ikke flere kunder at tømreren brager rundt i en firehjuler, tværtimod tror jeg at det koster kunder, da mange vil tænke, ''den bil vil jeg ikke betale til''.

Jeg er fuldstændig enig...

Der var faktisk en nordjysk håndværker som for nogle år siden mistede mange ordre fordi han havde skiftet sin Hiace ud med en Chrysler Voyager. Chrysleren er egentlig ikke ret meget dyrer, men mange af hans kunder ville ikke ''betale for hans amerikaner-van''. Om tiden har ændret dette, så det i dag er mere acceptabelt at komme i en stor slæde, ved jeg ikke. Men man ser en del større biler på gule plader til arbejdsbrug.

Men bortset fra det, så er man vel altid lidt gadgetfreak

mvh Carsten
]

Ja, og specielt når det er Georg Jensen :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12931
Skrevet kl. 13:16

[/QUOTE]

Den kommer ikke på biblioteket. Det er en e-bog der løbende bliver opdateret, så dem der køber den får alt hvad jeg skriver i et halvt år, så den egner sig ikke lige til biblioteket.

Dbh Martin [/QUOTE]

Spørgsmålet er så om du ikke er forplitet til at aflevere den til  det kongelige biblioteket? 

Se mere her  http://www.pligtaflevering.dk/   

Ravn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:00
Er der virkelig nogen der tager afleveringspligten alvorlig? JEG gør i hvert fald ikke, og jeg nægter at efterkomme den - om de så burer mig inde for det. Afleveringspligten gælder også¨for Internet, og her skrives bl.a.:

"...registranten af et domænenavn skal efter påkrav give meddelelse om adgangskoder og lignende."

Derudover mener de, at de har ret til at crawle vores websites. Men, de kender bare ikke til cloaking LOL

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)