Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS leverandør søges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for en samarbejds-partner, der kan levere et godt, solidt, driftsikkert CMS.

Jeg er selv webdesigner/grafiker og også rigtig god til det med CSS, men jeg mangler at kunne tilbyde mine kunder et CMS til rimelige penge. Jeg er ikke interesseret i et Open Source system, da jeg ikke er interesseret i selv at supportere systemet særlig meget.

Som minimum skal systemet have følgende funktioner:

Sider (ubegrænset antal)
Nyheder/Blog
Nyhedsbrev
Billedgalleri
Kalender

Derudover vil det kun være en fordel, hvis der er en shop-del på CMS'et også.

Det er afgørende, at systemet kan levere valid CSS, at alle elementer kan styles og at der er total design-frihed. Hvor snitfladerne mht. implementering skal være, kan vi snakke om.

Jeg ser frem til at høre jeres bud :)

Med venlig hilsen
Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:12

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:18

Hej Iben

Jeg arbejder primært i det open source CMS Joomla!. Her er 100% design frihed, og de funktionaliteter du efterspøger er enten integreret som standard eller kan installeres fra tredjepart.

Send mig gerne en mail på kasper@infront.dk, så kan vi tage en uforpligtende dialog.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:25

IbenLouise:
Jeg er ikke interesseret i et Open Source system, da jeg ikke er interesseret i selv at supportere systemet særlig meget.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:28

Hej Iben Louise

Det lyder meget interessant, og det er helt bestemt en opgave vores cms kan løse.

Vi har et par andre samarbejdspartnere som også er grafikere / grafiske bureauer, og de er ganske glade for vores cms system og setup'et - du er altid velkommen til at ringe til dem og høre deres erfaringer direkte hvis du vil :)

Ved nærmere dialog kan jeg evt, sende dig nogen referencer og eksempler, samt en demonstration af vort CMS. Det er egetudviklet, netop mhp. at alle typer designs kan implementeres (så det ikke ligner templates alt sammen). Dvs. at der 100% frihed vedr. css og html, og det er uden at skulle røre ved koder eller avanceret teknik for at implementere.  Næsten alle vores designs implementeres idag til CMS systemet af grafikere, så programmør-evner kræver det ikke :)

Vores nyeste versioner af CMS'et har css og xhtml validering indbygget, og tar således også højde for hvis det indhold en bruger lægger ind i systemet ikke er valid - her kan man sætte systemet til selv at rette det, eller blot gøre opmærksom på det.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på lars@intramedia.dk eller alternativt på tlf. 35 35 32 50 (træffes kun her i normal arbedstid). Eller du kan læse mere på vores hjemmeside.

Jeg håber at høre nærmere for dig, det lyder som en spændende samarbejds-mulighed :)

Med venlig hilsen
Lars Meyer

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 14:39

Jeg havde overset ikke beklager mit indlæg!

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 14:54

Hvis det kun er for supporten ændrer det vel ikke noget at det er Open Source?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:57

Hej Iben.

Du skal være velkommen til at tage et kig på Sitemagic CMS. Det besidder i øjeblikket grundlæggende Content Management funktionalitet, men bliver løbende udvidet med mere funktionalitet (som udvidelser). Det fantastiske ved Sitemagic CMS, er adskillelse af den bagvedlæggende kode (logik), og den rå HTML/CSS/Javascript. Det betyder at du ikke skal jonglere med en masse PHP inde i din design-skabelon.

Sitemagic CMS indeholder pt. ikke et blog-system, nyhedsbrev eller en kalender, men det skulle ikke være umuligt at få udviklet inden for overkommelig tid. Du kan evt. vælge at få en af vores partnere til at udvikle specielle moduler (udvidelser) til dig, så du får det præcis som du ønsker det.

Du kan se vores online demo med forskellige design-skabeloner via disse links:

Sitemagic design
Skabelon med tabs-navigation
Eventyr design

Du kan også læse mere om, hvordan du selv laver design-skabeloner.

Sitemagic CMS findes i både en gratis udgave, og betalings-udgaver. Jeg vil anbefale dig at bruge Enterprise-udgaven til dine kunder, som kører på den hurtige MySQL Database. Opsætning og vedligeholdelse kan vi eller en af vores partnere tage sig af.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 18:37

Hej Iben Louise

Mit firma udbyder godt nok leverancer i et par Open Source CMS'er, men vi tilbyde også en opdateringsaftale, hvor vi forpligter os til at holde systemet opdateret.

Jeg ved godt du skriver, at du ikke ønsker en leverandør af Open Source CMS, men med en leverance hos os og en tilhørende opdateringsaftale, får du både den frihed og fleksibilitet (og pris på fx nye funktioner (gratis)) der ligger Open Source CMS'erne, men også den forpligtende supportering og vedligeholdelse, som typisk følger med i et ikke-open source CMS.

Vi arbejder primært med Wordpress og Joomla, men beskæftiger os også fra tid til anden med Drupal, OsCommerce og Magenta. Se mere på www.o-biz.dk/web

Kontakt mig gerne efter weekenden på 70 20 84 40 eller mp@o-biz.dk.

Hav det godt ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:39

IbenLouise:
Jeg er ikke interesseret i et Open Source system, da jeg ikke er interesseret i selv at supportere systemet særlig meget

Selvom det er Open Source, så kan du bare udlicitiere supporten af systemet.

Jeg vil pege på Umbraco (www.umbraco.com) som nok er et af de bedste Open Source på Windows platformen. Fordelen i det er at grænserne ikke findes. Det kan udbygges uendeligt som man har lyst til. Problemet ved mange CMS'er idag er nok at måske findes der moduler, men de skal alligevel rettes til.

Med den rette programmør kan Umbraco laves lige nøjagtigt som du har lyst til.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)