Hej nu er vores side ved at være færdig..... Vi ønsker kommentarer om I finder der mangles noget på siden.. Takker for kommentarer... Med venlig hilsen www.hottepriser.com |
Hej
Siden er på tysk.
Mvh.
Hej nu er vores side ved at være færdig..... Vi ønsker kommentarer om I finder der mangles noget på siden.. Takker for kommentarer... Med venlig hilsen www.hottepriser.com |
Det ser ok ud, men der findes så mange af dem i forvejen .. Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen |
Ja men vi er i gang med at oversætte de kategorier vi har fået fra vores tyske leverandører... så den bliver med tiden på dansk... Men det var nu funktionerne og designet som vi ønsker kommentarer på ... |
Hvad mener du med at der er så mange af dem,,, der er vist kun en af vores i hele Europa..
|
Enkelt overskuelig side . Tilte der kan forbedres dette her .
Lidt tekste mere ville være en god ide , grundet google læser tekste og placerer en siden efter det også
Kontaktsiden
Logge ind
|
ser det som en stor fejl at i har LCD og LED tv i samme kategori.. Super irriterende at skulle gå en masse LCD skærme igennem når man leder efter et LED tv. I er også nød til at dele digital kamera op i kompakt og spejlrefleks. samme med dvd/blue-ray, to kategorier tak.. |
Jeg ville nok fjerne de 6 øverste bokse øverst i midten og erstatte dem med 2 der istedet har tilbud der ikke kan opnås ellers..og ellers Ganz geil |
Køb ren argan olie her
Hejsa
Efter min mening er det en flot, overskuelig og enkel hjemmeside i har fået strikket sammen. Man bliver ikke overvældet af alt for mange tin der løber rundt. Der er nogle enkelte detaljer. F.eks er nogle af undermenuerne på tysk, men I har jo sagt at det er under udbedring :-).
Alt i alt vil jeg mene, at I kun skal være glade/stolte over jeres hjemmeside.
Mvh. Jonas |