Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.hottepriser.com - giv os FEEDBACK

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lide at man skal logge ind for at købe, det kommer i til at tabe kunder på.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:55

Nillerrune:

Jeg kan ikke lide at man skal logge ind for at købe, det kommer i til at tabe kunder på.

Ja den kan være farlig.

Nydeligt layout, måske var det en ide at gørevlidt mere ud af hvem i er, hvad i tilbyder, mit umiddelbare indtryk var, "det er billigt her, og du modtager varen hvis du er heldig" Jeg mangler altså en eller anden form for trykhed.

Noget står på tysk, osv.

Held og lykke!

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:01

MikkelFriis.com:

Kan godt lide logoet..Er det ikke en alm wenshop ? bare med mange katagorier

Jo, det er en almindelig OSCOMMERCE shop, men vi har et stort udvalg, hotte priser ( ha ha) og mange varer som man normalvis ikke kan købe i Danmark,,, og så kan vi sælge i Danmark med tysk moms...

Eksempelvis kan vi med tiden sælge produkter med 7 % moms i Danmark og kunden kan få det leveret gennem Scandi Parcel & Logistic UG og derved købe med den "billige moms" - det må da være lidt EU politik, men det er lovligt ellers turde vi ikke lave et samarbejde med transportfirmaet og henvise til dem..

Se følgende tekst:

Direkte eller indirekte transport eller forsendelse

Fjernsalg kan give anledning til afgrænsningsproblemer. Ved direkte eller indirekte transport eller forsendelse forstås, at sælgeren på en eller anden måde er involveret i transporten eller forsendelsen af varen.

Ved direkte transport eller forsendelse forstås normalt salg, hvorefter sælgeren modtager bestilling fra køber via annoncer i aviser (eller i magasiner, i kuponhæfter, via telefon, internettet eller lignende) og efterfølgende sørger for, at varen bliver sendt til modtageren (som et eksempel kan nævnes postordresalg).

Om sælgeren er indirekte involveret i transporten afhænger af en konkret vurdering af de givne omstændigheder, herunder måden hvorpå salget bliver tilbudt køberen. Et eksempel er typisk, hvor forsendelsen eller transporten er undergivet sælgerens instruktionsbeføjelser. Sælgeren kan have forestået de indledende foranstaltninger, så varen kan blive afsendt med transportør (f.eks. kan sælgeren sørge for vognmand, anvise transportmulighed eller lignende).

Om sælgeren er indirekte involveret i transporten, er ikke betinget af, at sælgeren skal have indgået kontrakt med transportøren, der forpligter transportøren til at forsende eller transportere alle sælgerens leverancer.

I SKM.2006.534.SR fandt Skatterådet ikke, at det kan anses som indirekte involvering i transporten, hvis en virksomhed, som sælger varer fra butikker i Tyskland, på sin hjemmeside oplister en række vognmænd, som kan tage sig af de aktuelle transporter af varerne fra Tyskland til Danmark.

Skatterådet fandt heller ikke, at det kunne anses som indirekte involvering i transporten, når en virksomhed beliggende i Tyskland, der via en tysk butik og webshop, solgte varer til privatpersoner, på sin hjemmeside havde links til forskellige fragtmænd. Kunden kunne enten afhente varerne i den tyske butik eller, uafhængigt af sælger, indgå en aftale om transporten med en fragtmand efter eget valg. Det havde ingen betydning, at virksomheden modtog provision fra fragtmændene, jf. SKM.2008.457.SR

DERFOR ER DET FULDT LOVLIGT AT HANDLE MED TYSK MOMS, HVIS DU SOM KUNDE SELV BESTILLER TRANSPORTEN ENTEN GENNEM VORES FORESLAG (SCANDI PARCEL & LOGISTIC) ELLER GENNEM DIN EGEN LØSNING

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 22:03

Nillerrune:

Det er noteret og har efter du skrev det bestilt det i shoppen, således at kunderne kan føle sig troværdige ved at handle hos os.. takker for det gode råd...

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 22:05

Det er noget vi skal have kigget på .... problemet er at det er samlet i en gruppe fra vores leverandør og det besværliggør sorteringen af produkter når vi lavet automatisk upload af produkter i vores shop...

Men du har fuldstændig ret, - det er et emne vi skal have kigget på... takker..

Nis Rønlund Jensen:

ser det som en stor fejl at i har LCD og LED tv i samme kategori.. Super irriterende at skulle gå en masse LCD skærme igennem når man leder efter et LED tv.

I er også nød til at dele digital kamera op i kompakt og spejlrefleks.

samme med dvd/blue-ray, to kategorier tak..

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 22:06

Jonas:

Hejsa

Efter min mening er det en flot, overskuelig og enkel hjemmeside i har fået strikket sammen. Man bliver ikke overvældet af alt for mange tin der løber rundt.

Der er nogle enkelte detaljer. F.eks er nogle af undermenuerne på tysk, men I har jo sagt at det er under udbedring :-).

Alt i alt vil jeg mene, at I kun skal være glade/stolte over jeres hjemmeside.

Hej Jonas, tak for kommentaren!!!

Mvh. Jonas

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 22:07

Nis Rønlund Jensen:

ser det som en stor fejl at i har LCD og LED tv i samme kategori.. Super irriterende at skulle gå en masse LCD skærme igennem når man leder efter et LED tv.

I er også nød til at dele digital kamera op i kompakt og spejlrefleks.

samme med dvd/blue-ray, to kategorier tak..

Det er noget vi skal have kigget på .... problemet er at det er samlet i en gruppe fra vores leverandør og det besværliggør sorteringen af produkter når vi lavet automatisk upload af produkter i vores shop...

Men du har fuldstændig ret, - det er et emne vi skal have kigget på... takker..

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 22:12

[ "det er billigt her, og du modtager varen hvis du er heldig" Jeg mangler altså en eller anden form for trykhed.

Hvordan får du denne oplevelse - at du måske er heldig hvis du får varen... kan du give et par hint  hvad du kunne tænke dig at vi skrev og hvor... - for denne oplevelse skal hverken du eller andre have...

Vi forsøger at rette produkterne til dansk med så mange vi kan komme afsted med da vi bestilt en modul som fletter www.icecat.biz ind i shoppen og derved skulle vi gerne få så mange beskrivelser rettet som muligt og det kommer så i 5 sprog, dansk, engelsk, tysk, svensk og finsk..

Men ellers tak for kommentaren..

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 22:19

Mikael christiansen:

Lidt tekste mere ville være en god ide , grundet  google læser tekste og placerer en siden efter det også

• Lav en blog skriv nyheder hvad der sker evt. en wordpress blog så folk kan abonner på jeres nyder , vis de downloader , jeres rss eller feed
  • Skriv lidt om jer selv og om virksomheden på siden
  • Forside lille evt. en lille intro tekst , der fortæller kort om virksomheden

Jeg er lidt uvidende om blog mm - er der ikke lige en der kortfattet kan forklare hvordan det fungere - effekt mm...

Her er jeg godt nok grøn bag ørerne...

takker for kommentarer.!!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39

SCANDIEURO:

Mikael christiansen:

Lidt tekste mere ville være en god ide , grundet  google læser tekste og placerer en siden efter det også

• Lav en blog skriv nyheder hvad der sker evt. en wordpress blog så folk kan abonner på jeres nyder , vis de downloader , jeres rss eller feed
  • Skriv lidt om jer selv og om virksomheden på siden
  • Forside lille evt. en lille intro tekst , der fortæller kort om virksomheden

Jeg er lidt uvidende om blog mm - er der ikke lige en der kortfattet kan forklare hvordan det fungere - effekt mm...

Her er jeg godt nok grøn bag ørerne...

takker for kommentarer.!!!

Blog kan andre abonner på , når der kommer ny produkter på din siden

F.eks. amino.dk kan jeg abonner når der sker noget på din side , jeg downloader bare denne rss http://www.amino.dk/members/SCANDIEURO/announcements/rss.aspx til min computer , så jeg se på min computer , hvad der sker i din profilSmile

Alle går ikke ind og downloader , send dette links bl.a. i nyhedsbrev sæt det på din side , med direkte links .til

Grundlæggende er der små problemer med webshop , med hurtigt at indekse nye produkter dette kan f.eks. blog klare dit problem med

Som nyheds side er blog også ideel grundet opbygning i sådan en blog .

Jeg synes wordpress blog er bedste eget til at blogge om nyheder , når der sker noget nyt på ens side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)