Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links i nyt vindue

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er irriterende at det åbner i nyt vindue, jeg synes også det er bedste at når man åbner en side bliver man på siden og kun udgående links, åbner i et nyt vindue Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 12:22

Så vidt jeg kan se i den tråd som bliver refereret til, er det også de udgående links som folk gerne vil have åbnet i et nyt vindue - Ikke hver gang man trykket på en knap... grrr.. er allerede ved at blive idiot Zip it!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:24

At åbne et nyt vindue ved intern linking er det gale vanvid Skype-Wondering

Lad dog folk selv vælge hvis de vil åbne et nyt vindue i stedet for at trække det ned over alle HUSK vi kan ikke vælge men de kan de andre!!!!

Lige en tilføjelse skulle nogen være i tvivl åbner man en ny tab ved at holde ctrl nede imens man klikker på linket det samme med nyt vindue her bruger man så bare shift i stedet !

Hvis dette bliver obligatorisk forsvinder jeg fra Amino, det kan jeg simpethen ikke holde ud at bruge.

/allan

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:35

Det er en OMMER! Kan slet ikke administrere alle de TABs der springer frem hele tiden :s 

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

DesignYOU:

At åbne et nyt vindue ved intern linking er det gale vanvid Skype-Wondering

Lad dog folk selv vælge hvis de vil åbne et nyt vindue i stedet for at trække det ned over alle HUSK vi kan ikke vælge men de kan de andre!!!!

Lige en tilføjelse skulle nogen være i tvivl åbner man en ny tab ved at holde ctrl nede imens man klikker på linket det samme med nyt vindue her bruger man så bare shift i stedet !

Hvis dette bliver obligatorisk forsvinder jeg fra Amino, det kan jeg simpethen ikke holde ud at bruge.

/allan

HØRT!Yes

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:36

Jacob Rohde:

Det er foranlediget af denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/p/74241/467129.aspx#467129

Det håber jeg ikke er sandt, har du set hvor mange svar der er komme i den tråd ?

7 Aminoer sidder på en tømmerflåde og det laver man et sådanne tiltag udfra ?

/allan

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ok, det var ikke populært. Jeg har fjernet det, og så må vi lige finde ud af hvordan og hvorledes.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:40

Jacob Rohde:
Ok, det var ikke populært. Jeg har fjernet det, og så må vi lige finde ud af hvordan og hvorledes.

Du er en guttermand Jacob takker mange gang Big Smile

Nu hvor jeg har dig på Amino freelancer har i problemer med visning af både freelancere og opgaver de sotere ikke alfabetisk korrekt gider du kikke på det ved lejlighed? det har jo lidt at sige nå man hedder Allan hehe

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:55

Andreas:

Er der ikke mulighed for at interne links (altså alle links som refererer til amino.dk) åbnes i samme vindue, og alle eksterne links åbnes i et nyt vindue.

Det ville klart være at foretrække Yes men er det ikke muligt, så stemmer jeg på samme vindue!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Hej Jacob,

ja når vi nu har fat i dig!!!

Forslag til forbedring, der som minimum ihvertfald ikke burde genere nogle! Lad et Amino-logo følge med ned når man scroller, så man kan trykke på det og hurtigere komme til forside igen.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)