Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links i nyt vindue

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Som efterspurgt for noget tid siden, åbner en del links i debatten nu i nyt vindue (IE) eller tab (FF). Nu ser vi om det giver en bedre brugeroplevelse Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:56

Are you kidding? Big Smile

Jeg skulle lige til at kontakte Jer, fordi jeg troede at det var en fejl. Det bliver ikke mere irriterende end det er nu - Det var så min mening ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er der ikke mulighed for at interne links (altså alle links som refererer til amino.dk) åbnes i samme vindue, og alle eksterne links åbnes i et nyt vindue.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:58

Jeg synes også, at det er fint det åbner i samme vindue. Hvis man ønsker, at det skal åbne i et nyt vindue kan man jo bare holde ctrl nede.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 11:59

Det var til gengæld en god idéAndreas ;o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 12:09

Jeg synes faktisk at det er rimeligt irriterende at alle indlæg åbner i et nyt vindue. Synes meget bedre om den gamle måde.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:12

Per Thomsen:

Jeg synes faktisk at det er rimeligt irriterende at alle indlæg åbner i et nyt vindue. Synes meget bedre om den gamle måde.

Hej Aminoer

Ja, nogen hader det, og andre elsker det. Men nu prøver vi og ser hvordan det spænder an.

Det er foranlediget af denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/p/74241/467129.aspx#467129

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 12:12

Har I nogen idé om, hvor lang tid I vil teste denne model? Det er simpelthen utåleligt.....

Hvis I insisterer på denne løsning, kunne det så gøres brugerafhængigt, så man fx. kunne vælge i sin profil?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12

Det er rigtig godt at der bliver gjort noget ved det - dog synes jeg som andre har nævnt, at f.eks. indlægsoversigten på forsiden bør åbne i samme vindue. Jeg tror det største problem vi har haft har været, at f.eks. links til andre hjemmesider i indlæggene erstattede Amino. Drøn irriterende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15

Ja, det var da 1. gang jeg har oplevet en irriterende nyhed fra Amino. Jeg tror de fleste bruger i forvejen har flere vinduer åbne ifm. arbejde, samtidigt med at man hygge sig med Amino. Så er det da mildest talt r...irriterende, hvis der så skal åbnes endnu flere. Man kan jo bare holde ctrl-knappen nede eller højreklikke på linket hvis man vil have det åbnet som nyt.
Jeg håber sandelig ikke det er en ændring man agter at holde ved - det vil ihvertfald minimere mit forbrug af Amino (som måske også tager overhånd indimellem! Big Smile

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)