Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonti hvor solen skinder...

Side 12 ud af 14 (135 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mit eget firma:

På dette site gælder det om at skrive mest, virke klogest og- spørgsmålet er ikke vigtig for en amino, det er vigtigt at blive hørt og set!!!!

Hvad er det for en omgang sludder. Det er da helt utroligt at en person som først er blevet tilmeldt Amino i sidste måned kan komme med sådanne udtalelser overfor brugere, herunder ikke mindst revisorer, advokater m.v. , som frivilligt og helt ulønnet dagligt giver gode råd m.v. til dem der spørger. Fy for pokker !

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:04

Skattekonsulenterne:

mit eget firma:

På dette site gælder det om at skrive mest, virke klogest og- spørgsmålet er ikke vigtig for en amino, det er vigtigt at blive hørt og set!!!!

Hvad er det for en omgang sludder. Det er da helt utroligt at en person som først er blevet tilmeldt Amino i sidste måned kan komme med sådanne udtalelser overfor brugere, herunder ikke mindst revisorer, advokater m.v. , som frivilligt og helt ulønnet dagligt giver gode råd m.v. til dem der spørger. Fy for pokker !

Helt enig ! I virkeligheden gælder det på amino som gælder på alle fora. Den der får det sidste ord har vundet :)

Altså en vinder pr. tråd.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:
Helt enig ! I virkeligheden gælder det på amino som gælder på alle fora. Den der får det sidste ord har vundet :)

Altså en vinder pr. tråd.

Vrøvl, Jørgen!  Wink

Et ikke særligt tænkt eksempel:

Jeg stiller et skatteteknisk spørgsmål i forbindelse med mit iværksætteri, og klovnen i Italien (eller nogle af de andre vanvittigt dygtige revisorer og skatterådgivere her på Amino) kommer som sædvanligt med et fyldigt og særdeles brugbart svar.

Jeg siger tak for svaret.

Det er ikke kun mig, der er vinderen.. det er alle de mange iværksættere, som ellers ville sidde og brænde inde med samme spørgsmål, og som i stedet finder svaret ved søgning her eller via Google.

Det er sket før, og det vil ske igen.
Heldigvis! Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 13:26

Big Smile Mange af de spørgsmål som stilles her på Amino (bortset fra spørgsmål om afskrivningssatser m.v. ) kan man slet ikke finde svaret på via google eller opslag på andre sider. Det er lidt ligesom det at bygge et hus. Det er ikke noget man læser sig til og bare gør. Det kræver håndværksmæssig snilde og uddannelse.  

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skattekonsulenterne:

mit eget firma:

Fordi man først har oprettet sig for en måned siden, betyder jo ikke at man ikke har fulgt med på amino vel!?

Frivilligt og helt ulønnet giver "gode" råd!!!!!!!!!!!!!!! Her er kodeordet RÅD - i starten af tråden bliver der spurgt til om nogle har VIDEN omkring bankkonti som kan skjules, og i hvilket land der er bedst til formålet - der bliver så vidt jeg kan læse mig til IKKE spurgt om der er nogle der kender den danske skatteregl / lov.

Hvis du ikke kan svare på spørgsmålet, hvorfor så byde ind med det du bare selv ønsker at lufte?

Der af - ses og høres - ikke svare på det der bliver spurgt om - eller?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:28

Kære venner

Der er en årsag til at jeg ikke har blandet mig og det er fordi denne tråd så tydeligt viser, at langt de fleste iværksættere er hæderlige mennesker med hjertet på rette sted.

Det ville klæde tråden med lidt oprydning, da der er for mange stupide bemærkninger, som mudrer det gode budskab lidt. Men det er en uoverskuelig opgave, uden at gøre debatten helt uforståelig, så jeg ladet det bliver stående.

Jeg syntes det er enestående at så mange dygtige mennesker gider at debattere, selvom niveauet til tider falder under alt anstændighed, men tro mig, det er ikke spildte kræfter. Når folk Googler den slags snask, så kommer denne debat frem og i er så alle med til at folk tænker sig om en ekstra gang.

Tusind tak for det!

Dbh Martin 

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det er mit indtryk at trådstarter efterlyser en mulighed for at placere midler som allerede er blevet beskattet en gang herhjemme, og allerede der fortæller han os at han ønsker at betale skat af de midler han tjener i Danmark.

Til forskel fra trådstarter kender vi vel alle til de store multinationale selskaber ( statsolie, den gyldne måge, Coke ole osv. ) der pure nægter at betale dansk skat, men blot kanaliserer ethvert overskud ud af Danmark til andre datterselskaber i skattely.

Vi skal passe på at vi ikke bliver for hellige allesammen herinde bare fordi at vi er iværksættere, fordi ud over at være iværksættere skal vi også gerne være, eller lære at blive dygtige forretningsfolk.

Så er der det med moral, etik og æresbegreber:

Moral er når man ikke overtræder de normer der er for almindelig social adfærd

Etik er når man ikke foretager sig noget flertallet finder uanstændigt

Og med æresbegreber kan vi se hvor dumme de kan gøre f.eks. indvandrere, rockere eller forsmåede mindretal, så der er det bedst at stikke fingeren i jorden og vurdere hvor standhaftig man vil være med hensyn til ære fra gang til gang, netop for ikke at virke afstumpet i forhold til dette emne.

Men vi har også ret til at være forskellige uden pr. automatik at blive stemplet som kriminelle af den grund.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 09:21

Mit eget firma: Jeg har jo allerede anvist ham at han kan opnå en lavere beskatning her og nu via virksomhedsordningen men 25% skat var tilsyneladende for meget at betale for ham.  Pågældende bor og arbejder tilsyneladende i Danmark og spørger til bankkonti i eksotiske landeder kan skjules. Sorry to say men det lugter altså lidt. At rådgive om skatteunddragelse er ikke noget jeg gør i men jeg fraråder det gerne da jeg ved at prisen kan blive endog meget høj.

Martin: Google er ikke noget jeg går op i når jeg skriver på Amino men jeg er enig i at indlæg i stil med det vi ser her fra trådstarter og ikke mindst hans svar og sprogbrug er med til at række niveauet ned og giver en masse snask; Derfor forslaget om at han bruger Arto. 

Anbringelse af beskattede midler bliver der sagt : Næppe - Nu er der jo ingen formuebeskatning i DK og hvis det var formålet ville man formentlig ikke have et behov for at anbringe penge i alverdens skattely lande.

Tilmeldt 4. Dec 09
Skrevet kl. 10:38

Skattekonsulenterne:

Mit eget firma: Jeg har jo allerede anvist ham at han kan opnå en lavere beskatning her og nu via virksomhedsordningen men 25% skat var tilsyneladende for meget at betale for ham.  Pågældende bor og arbejder tilsyneladende i Danmark og spørger til bankkonti i eksotiske landeder kan skjules. Sorry to say men det lugter altså lidt. At rådgive om skatteunddragelse er ikke noget jeg gør i men jeg fraråder det gerne da jeg ved at prisen kan blive endog meget høj.

Det kan da godt være at DU syntes det lugter, og sikken da en dygtig detektiv du viser dig til at være - men, jeg holder stadig fast i, at her på Amino gælder det om at blive set, hørt og komme med sin egen holdning og mening til ting, frem for at svare på et simpelt spørgsmål eller at blande sig uden om! - og da jeg ikke rettede min kommentar direkte til dig, men at du alligevel ønsker at følge op på den føre mig så til ...

Det er meget nemt hvis du spørger dig selv :

Har trådstarter fået besvaret sit spørgsmål på baggrund af ALT det jeg har skrevet?
Har jeg været behjælpelig det bedste jeg kunne i forhold til det oprindelige spørgsmål?

- Dette ville hjælpe trådstarter.

Er jeg blevet hørt?
Fik jeg blandet mig?
Føler jeg mig som en vinder?

- DETTE HJÆLPER DIG!

Martin: Google er ikke noget jeg går op i når jeg skriver på Amino men jeg er enig i at indlæg i stil med det vi ser her fra trådstarter og ikke mindst hans svar og sprogbrug er med til at række niveauet ned og giver en masse snask; Derfor forslaget om at han bruger Arto

Pas på Martin ikke melder dig for at tage "ham i munden", uden at du har fået lov, og så med forsøg på at "sluge bevismaterialet".. FY FOR POKKER!

Tilmeldt 4. Dec 09
Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skattekonsulenterne:

Det kan da godt være at DU syntes det lugter, og sikken da en dygtig detektiv du viser dig til at være - men, jeg holder stadig fast i, at her på Amino gælder det om at blive set, hørt og komme med sin egen holdning og mening til ting, frem for at svare på et simpelt spørgsmål eller at blande sig uden om! - og da jeg ikke rettede min kommentar direkte til dig, men at du alligevel ønsker at følge op på den føre mig så til ...

Det er meget nemt hvis du spørger dig selv :

Har trådstarter fået besvaret sit spørgsmål på baggrund af ALT det jeg har skrevet?
Har jeg været behjælpelig det bedste jeg kunne i forhold til det oprindelige spørgsmål?

- Dette ville hjælpe trådstarter.

Er jeg blevet hørt?
Fik jeg blandet mig?
Føler jeg mig som en vinder?

- DETTE HJÆLPER DIG!

Martin: Google er ikke noget jeg går op i når jeg skriver på Amino men jeg er enig i at indlæg i stil med det vi ser her fra trådstarter og ikke mindst hans svar og sprogbrug er med til at række niveauet ned og giver en masse snask; Derfor forslaget om at han bruger Arto

Pas på Martin ikke melder dig for at tage "ham i munden", uden at du har fået lov, og så med forsøg på at "sluge bevismaterialet".. FY FOR POKKER!

Side 12 ud af 14 (135 indlæg)