Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen Penge og få Masser af Gratis Reklame Samtidigt (Gratis Vareprøve)

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 04:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Skægt, jeg fatter ingenting af dether. Måske nogen vil træde på bremsen, så giraffen kan fatte hvad vi har gang i med 10 km/t?

Ting folk ikke forstår har det med ikke at være relevante, uanset hvad man selv prøver at gøre det til..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:21
Dato: 04-11-2006 03:03:55
Forfatter: Noni-Lip-Balm.com

Kære Dimitri,

Flere drejede hurtigt denne lille debat ind på at det var ulovligt at sælge vareprøver med sit eget navn på. Det er hermed bevist at det IKKE er .... (henleder opmærksomheden på det brev fra SKAT som jeg fik i dag og kopierede til den tråd)

vedr. GRATIS VAREPRØVER:  ''På alle de websites vi har haft omkring disse gratis læbepomader/vareprøver har der med store bogstaver stået at der ville gå 14 - 21 dage før at at VI SELV modtog dem fra USA. Det kan du bl.a. tydeligt læse her: http://Noni-Lip-Balm.com ''

Om jeg var dig ville jeg sende en PM vedr. bestilling. Så er der ligesom mere system i det.

Bedste hilsner

Eric :)

Det jeg var/er uenig er om det er gratis reklame når jeg skal betale for at få den ud. Det er og vil aldrig være gratis reklame. Jeg betvivler ikke om det er lovligt at sælge reklamegaver med min virksomhedsnavn på, men det kan ikke kaldes gratis reklame for virksomheden når jeg skal købe varen for at dele den ud, dermed er det en udgift, hvor der måske kan komme en indtægt ud af og enten give mig et plus eller et nul på balancen, men det er ikke gratis reklame.
Med hensyn til den gratis vareprøve, har du ikke kommenteret den, så jeg regnede med at det var OK, men jeg har faktisk mistet lysten til at prøve den, så behold du bare din læbepomade ;)
(og til evt. folk der tror jeg er sur, nej, jeg er ikke sur ;))

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:32
Nu er det ikke for at hælde malurt i bægeret MEN, kan godt ske at det er lovligt at sælge videre til foretninger/foreninger, men når de i sidste ende sælger videre til private kommer det ulovlige element vel ind der?!

Nuvel er det ude for ens egen virksomhed område hvordan foreningen behandler produktet, men man ved jo hvad det tilsigtes, så kan man vel diskutere hvad man KAN gøre og hvad man BØR gøre.

- Det bliver kun lovligt idet du ikke er sidste led som jeg forstår svaret.

Tænker også der må være en gråzone for hvad der er en vare og hvad der er en reklamegave? Alle sælger jo deres vare med et logo eller navn vedhæftet i en eller anden form.

Er SKAT i det hele taget den rigtige instans at spørge? For mig hænger beskatning og markedsføreingsloven ikke umiddelbart sammen.

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:54
Altså..

I har alle sammen overset det vigtigste.

Læbepomader er beviseligt noget der gør folk afhængige.

Eric sælger læbepomader.

Ergo er Eric pusher.

Eric, som pusher sælger et afhængighedsmiddel hvor man kan få reklame på:

Det er da genialt ? Når folk står og mangler sit fix behøver de blot at kigge på varen, for at se hvor de får mere.

Dette svarer i princippet til en ølflaske med en adresse på til bryggeren!

DET ER ET UTROLIGT KONCEPT! (altså medmindre bryggeren er på ferie).

(... og nej..det er en joke, så.. .. rolig. =)

Edit: ( ( Og .. tis, opdagede lige noni lip balm ikke har alkohol eller afhængigheds stoffer i sig.. så kan man jo spørge sig selv hvad formålet helt er med en læpepomade. Det fjerner ligesom festen fra læberne. =/ ) )

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:14
Hold da kæft hvor folk bare bruger tid på at nedgøre et produkt en iværksætter forsøger sig med. I kan jo bare tage imod tilbudet eller lade det ligge.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:21
Nedgører? Det kaldes argumentation mod en falsk påstand, og meningen med et debatforum er netop at udveksle synspunkter.
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:46

Dimitri,

Ved ikke hvad din interesse er i at blive ved med at træde vande i skal vi kalde det "Gratis"-indlægget som jeg for længst har indrømmet at jeg nok ikke skulle have skrevet GRATIS ...

Da andre der tog del i debatten sagde at det var ULOVLIGT at sælge reklameartikler, altså produkter med ens navn på, svarede jeg at "Det ville jeg da lige ha´ 100% på det rene" og kontaktede derfor SKAT og fik svar i går....

Efter at jeg postede SKAT´s svar her i indlægget - om at det var lovligt - begynder nu selv forfra og mumler løs om "GRATIS-Indlægget" der for længst er afgjort ...

Men, jeg TAKKER for dig, du bringer konstant tråden til TOPS hvilket gør at folk kontakter mig langt mere for at teste vores produkt :)))))

Jeg BUKKER og TAKKER !!

Eric :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:48
Jamen selv tak ;)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:03
Dato: 24-10-2006 20:59:18 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
De falske forudsætnigner er udtrykket ''Masser af Gratsi Reklame''.

mvh Hans

Denne lange ping-pong frem og tilbage mellem good old Eric og diverse er på Amino har jo givet masser af gratis reklame for... good old Eric ;-)

Der er jo visse "samtaler" og indlæg som er interessante at få skubbet igang - søgeresultater i Google og andre steder peger jo netop også på alt det vi foretager os her på Amino.... ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:09
Jeg bøjer mig i støvet, Lasse.

Men jeg har nu heller aldrig påstået, at der var noget galt med produktet, omend jeg stadig mangler argumentet for den høje vejledende udsalgspris.

mvh Hans

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)