Skægt, jeg fatter ingenting af dether. Måske nogen vil træde på bremsen, så giraffen kan fatte hvad vi har gang i med 10 km/t? Ting folk ikke forstår har det med ikke at være relevante, uanset hvad man selv prøver at gøre det til.. |
Dato: 04-11-2006 03:03:55
Forfatter: Noni-Lip-Balm.comKære Dimitri,Flere drejede hurtigt denne lille debat ind på at det var ulovligt at sælge vareprøver med sit eget navn på. Det er hermed bevist at det IKKE er .... (henleder opmærksomheden på det brev fra SKAT som jeg fik i dag og kopierede til den tråd)vedr. GRATIS VAREPRØVER: ''På alle de websites vi har haft omkring disse gratis læbepomader/vareprøver har der med store bogstaver stået at der ville gå 14 - 21 dage før at at VI SELV modtog dem fra USA. Det kan du bl.a. tydeligt læse her: http://Noni-Lip-Balm.com ''Om jeg var dig ville jeg sende en PM vedr. bestilling. Så er der ligesom mere system i det.Bedste hilsnerEric :)
Det jeg var/er uenig er om det er gratis reklame når jeg skal betale for at få den ud. Det er og vil aldrig være gratis reklame. Jeg betvivler ikke om det er lovligt at sælge reklamegaver med min virksomhedsnavn på, men det kan ikke kaldes gratis reklame for virksomheden når jeg skal købe varen for at dele den ud, dermed er det en udgift, hvor der måske kan komme en indtægt ud af og enten give mig et plus eller et nul på balancen, men det er ikke gratis reklame.
Med hensyn til den gratis vareprøve, har du ikke kommenteret den, så jeg regnede med at det var OK, men jeg har faktisk mistet lysten til at prøve den, så behold du bare din læbepomade ;)
(og til evt. folk der tror jeg er sur, nej, jeg er ikke sur ;))