Så er de sidste 20.000 kr. oveført til Læger Uden Grænser og indsamligen er slut. Kvittering kan ses nederst her: http://www.amino.dk/blogs/amino_blog/archive/2010/01/13/iv-230-rks-230-ttere-st-248-tter-amino.aspx?CommentPosted=true#commentmessage
Vi trækker lod om T-shirts, SEOLEX og Robotstøvsuger snarest.
* Bent A har doneret 5 flotte t-shirts til lodtrækning. Se dem her
Vindere: Jonas Søndergaard-Jepsen - Lighthouse Media Poul Sonne Pedersen - Sonne Grafisk Johnny Krogsgård - AB Gruppen A/S Morten Aagaard Nielsen - e-c-s danmark Regin Larsen - Net-Kompagniet ApS
Tak for præmierne og tillykke til vinderne. Vi mailer vinderne direkte.
Min bekymring om nedgang i salg af Amino Plus er gjort til skamme. Jeg havde forventet at vi i min. 3 måneder ikke ville se særligt mange salg, men det går fuldstændigt som det plejer, faktisk en smule bedre.
Hvor gad jeg godt byde på auktionen... men har lige sat andet iværk!!!!! Og fordi jeg så kunne donere en stor portion penge til Haiti; det ville være den store sidegevinst ved at vinde auktionen...
Men tillykke til den der får hammerslaget, for det er da virkelig et godt tilbud
Vi skal nok lave flere, men for andre ting. Mere om det en anden dag.
Ja, det er et super godt tilbud og kan man få det for f.eks. 50.000 kr. så har man gjort årets handel. Lige nu er den på 29.000 kr. og det er latterligt billigt!