Super initiativ Så jeg har forlænget mit Plus Abonnement og fremhæver lige tråden så flere kan nå at være med inden midnat. |
Så er vores plus medlemsskab forlænget
Super initiativ Så jeg har forlænget mit Plus Abonnement og fremhæver lige tråden så flere kan nå at være med inden midnat. |
Så er vores plus medlemsskab forlænget |
Nu er der gang i salget af støtte t-shirts, men det kan blive meget bedre. Send dette link videre til alle dine venner så vi kan få samlet nogle penge ind til Haiti. www.t-shirtshop.dk/product.asp?product=324&lang=dk |
mvh Bent
Så er vi på 92.000 kr. og tusind tak til:
Så mangler vi kun 8.000 kr. for at nå de 100.000 kr :-) |
Så må folk lige tage sig sammen i aften, og få bestilt ;D Ellers skal vi med glæde booke ydeligere et år... |
Vi er selvfølgelig også med, super godt initiativ, positive tanker herfra. www.securitysolution.dk
|
Det er super flot med den massive opbakning til den gode sag! Vi nærmer os de 100.000,- i bistand fra Amino til Læger Uden Grænser's arbejde for at hælpe de nødstedte Haiti. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg hopper lige med på vognen |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Hold kæft hvor er det dejligt at se vi kan stå sammen om sådan noget som dette! thumbs up til alle Aminoer! |
Så ramte vi 96.000 kr :-)
Dbh Martin
|