Så nåede jeg med på vognen. Jeg vil gerne rose Amino for indsatsen. Man må ikke glemme, at Amino ikke blot er mellemmand der lægger lidt båndbredde til, men at de rent faktisk også mister indtægter som nu går til Haiti istedet for Aminos kasse
Så nåede jeg med på vognen. Jeg vil gerne rose Amino for indsatsen. Man må ikke glemme, at Amino ikke blot er mellemmand der lægger lidt båndbredde til, men at de rent faktisk også mister indtægter som nu går til Haiti istedet for Aminos kasse
Hej Allan
Tak for rosen, den er vi glade for. Du har ret, på den korte bane er det kostbart for os. Men jeg tror på at alt godt man gør, kommer tilbage en dag og skal jeg fortsætte med at være kassekredit for Amino lidt længere, så går det såmænd også nok endda :-)
Mandag laver vi en opdatering over alle nye medlemmer og sørger for at Martins bog bliver sendt ud.
For en god ordens skyld, så kan der gå lidt tid med bogen. Anders fra One2speak, har påtaget sig opgaven med at pakke, skrive labels og bære bøger til posthuset ganske gratis. Og da han har super travlt med at coache foredragsholdere, så har jeg aftalt med ham at der godt må gå 1-2 uger. Det håber jeg i alle har forståelse for.
Så sluttede indsamlingen og vi er ufatteligt stolte af at fortælle, at 120 Amino'er valgte at Købe Amino Plus og vi derfor har indsamlet 120.000 godt danske kroner til Læger Uden Grænsers arbejde i Haiti.