Det er slet ikke et spørgsmål om at blive sur. Mere om man føler sig tryg ved den hjemmeside man surfer rundt på. Hvis jeg ikke kender til siden i forvejen, er sådan en mail ikke med til, at jeg føler mig godt tilpas. Martin du skriver også et sted i bogen om at forestille sig den kunde, man henvender sig til. Om man opfinder en person eller om man tager udgangspunkt i sig selv er for så vidt lige meget. Men det er en rigtig god og vigtig pointe at holde fast i. Det er muligt at du sælger mere ved at sende mails af den art. Du kan måske gøre det fordi dit udgangspunkt er anderledes end mit, eller fordi du ikke er mig. Jeg tror ikke på det og vil ikke risikere mine kunder på grund af et evt. mersalg. Derfor er det ikke rigtigt for mig. Så jeg mener Sten skal kigge på hvem hans kunde er og hvordan de vil ha' det med det. Han kan jo også forsigtigt prøve sig frem og se, hvordan det bliver modtaget. Om kunden kommer igen. /Miriam |
Naturligvis er det fair, for det er jo en mailadresse, der afgives ganske frivilligt. Og når der gøres opmærksom på, at der efterfølgende sendes opfølgende mails, kan ingen normale mennesker da brokke sig over det?
Ovenstående er den tekst, modtagere af SEO-LEX Light accepterer, når de henter den gratis udgave på 88 sider. Hvis der kan herske tvivl om, at der følges op efter den tekst, vil man alligevel ikke få noget ud af bogen (det er svært at få noget ud af en bog, når man ikke kan læse )
Og ja - det sælger en vis legemsdel ud af bukserne! Jeg vil helt bakke op om Martins ord om, at det er helt forkert at være så bange for at spørge efter en ordre. Nogle ganske få (promiller) bliver fornærmede - en stor del af resten køber. Jeg kan godt leve med, at 2-3 ud af 100 bliver sure, når en stor del af de resterende 97-98 køber.
Som vi siger der, hvor jeg kom fra: Det er svært at høvle glat uden spåner.