Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs actionmails

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Miriam Frank:

Spe:
Folk tror jo at de har surfet rundt i al fortrolighed, gør de ikke? Og så kommer pludselig en action der spørger hvad der er i vejen??
Mvh
Steen

Præcis!  Jeg ville selv finde det meget ubehageligt, at modtage sådan en mail - som om man bliver overvåget. Og det ville bestemt ikke føre til noget køb fra min side.

Mange hilsner Miriam

Vi redder mange ordrer den vej i SPAMfighter og jeg har ikke kendskab til at folk bliver sure.
Havde jeg indtastet mine oplysninger og havde problemer med mit kreditkort, så ville jeg bliver glad for en fremstrakt hånd.

Som e-købmand skal ikke være så bange for at henvende sig til folk, det sælger langt flere varer og meget få bliver sure, hvis man altså gør det på en sober måde.

Dbh Martin 

Det er slet ikke et spørgsmål om at blive sur. Mere om man føler sig tryg ved den hjemmeside man surfer rundt på. Hvis jeg ikke kender til siden i forvejen, er sådan en mail ikke med til, at jeg føler mig godt tilpas.

Martin du skriver også et sted i bogen om at forestille sig den kunde, man henvender sig til. Om man opfinder en person eller om man tager udgangspunkt i sig selv er for så vidt lige meget. Men det er en rigtig god og vigtig pointe at holde fast i.

Det er muligt at du sælger mere ved at sende mails af den art. Du kan måske gøre det fordi dit udgangspunkt er anderledes end mit, eller fordi du ikke er mig. Jeg tror ikke på det og vil ikke risikere mine kunder på grund af et evt. mersalg. Derfor er det ikke rigtigt for mig.

Så jeg mener Sten skal kigge på hvem hans kunde er og hvordan de vil ha' det med det. Han kan jo også forsigtigt prøve sig frem og se, hvordan det bliver modtaget. Om kunden kommer igen.

/Miriam

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:11

Naturligvis er det fair, for det er jo en mailadresse, der afgives ganske frivilligt. Og når der gøres opmærksom på, at der efterfølgende sendes opfølgende mails, kan ingen normale mennesker da brokke sig over det?

Ovenstående er den tekst, modtagere af SEO-LEX Light accepterer, når de henter den gratis udgave på 88 sider. Hvis der kan herske tvivl om, at der følges op efter den tekst, vil man alligevel ikke få noget ud af bogen (det er svært at få noget ud af en bog, når man ikke kan læse Wink )

Og ja - det sælger en vis legemsdel ud af bukserne! Jeg vil helt bakke op om Martins ord om, at det er helt forkert at være så bange for at spørge efter en ordre. Nogle ganske få (promiller) bliver fornærmede - en stor del af resten køber. Jeg kan godt leve med, at 2-3 ud af 100 bliver sure, når en stor del af de resterende 97-98 køber.

Som vi siger der, hvor jeg kom fra: Det er svært at høvle glat uden spåner.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  Mustus Skrevet kl. 19:18

Hej Thomas.

Er det ikke to forskellige ting vi taler om?

Man har jo netop ikke afgivet sin mail, da man af en eller anden årsag er sprunget fra ordren.

/Miriam

....... ahh ja, jeg kan naturligvis kun svare for mig selv ;-)

Det var første del af Steens spørgsmål, jeg kommenterede.

Det er to helt forskellige situationer efter min opfattelse.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:23

Miriam Frank:

Det er slet ikke et spørgsmål om at blive sur. Mere om man føler sig tryg ved den hjemmeside man surfer rundt på. Hvis jeg ikke kender til siden i forvejen, er sådan en mail ikke med til, at jeg føler mig godt tilpas.

Martin du skriver også et sted i bogen om at forestille sig den kunde, man henvender sig til. Om man opfinder en person eller om man tager udgangspunkt i sig selv er for så vidt lige meget. Men det er en rigtig god og vigtig pointe at holde fast i.

Det er muligt at du sælger mere ved at sende mails af den art. Du kan måske gøre det fordi dit udgangspunkt er anderledes end mit, eller fordi du ikke er mig. Jeg tror ikke på det og vil ikke risikere mine kunder på grund af et evt. mersalg. Derfor er det ikke rigtigt for mig.

Så jeg mener Sten skal kigge på hvem hans kunde er og hvordan de vil ha' det med det. Han kan jo også forsigtigt prøve sig frem og se, hvordan det bliver modtaget. Om kunden kommer igen.

/Miriam

Du er præcis den e-købmand jeg skreve E-pusher til.
Du ser spøgelser og det koster dig kassen.
Men du er ikke alene og min mission er at får budskabet ud, at ting ikke sælger sig selv.

Dbh Martin 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:29

Nu synes jeg der er markant forskel på at det at hoppe ud af en købsproces i en webshop og det at tage imod Rosenstands tilbud om en lightversion.

Jeg er på bølgelængde med MT, at den enkelte må finde sin egen stil i nogle af disse gråzoner. Kan man forestille sig butiksejeren styrte ud på gaden efter den kunde som lige har sluppet dørhåndtaget til ens butik og stedet gik over på den anden side af gaden til konkurrenten. Hovedparten vil nok ikke gøre det selv om det ville være en lærerig oplevelse..... eller hvorfor gik kunden som  som havde ost rundt i butikken i 10 min uden at have købt noget? De fleste vil nok finde det utroligt anmassende....

Sådan vil det også være ved e-handel. Nogle vil finde det anmassende og andre god kundeservice. Den eneste måde  at finde ud af det på er at teste og se hvilken respons du får fra dine kunder.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:31

Martin Thorborg:

Med risiko for en ørefigen fra Miriam - så er det det vi kalder generationskløft!Big Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:34

Miriam Frank:

Hej Thomas.

Er det ikke to forskellige ting vi taler om?

Man har jo netop ikke afgivet sin mail, da man af en eller anden årsag er sprunget fra ordren.

/Miriam

Jo - men det var nu også andre indlæg i tråden, jeg svarede på. Jeg blev jo direkte nævnt i forhold tl SEO-LEX ;-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  Mustus Skrevet kl. 19:36

Henrik Krogh:

Martin Thorborg:

Med risiko for en ørefigen fra Miriam - så er det det vi kalder generationskløft!Big Smile

Hold kæft! Ser jeg virkelig så gammel ud? Tongue Tied

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:44

Miriam Frank:

Er det et af de der spørgsmål fra kvinder hvor man SKAL lyve ... ligesom: "Ser min røv fed ud i de her bukser"? Big Smile

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  Mustus Skrevet kl. 19:53

Mikkel deMib Svendsen:

Miriam Frank:

Er det et af de der spørgsmål fra kvinder hvor man SKAL lyve ... ligesom: "Ser min røv fed ud i de her bukser"? Big Smile

Absolut! Ihverfald hvis du lige har spurgt hende om hun var en str. 42 og hun kun var en str. 38  Wink

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)