Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en cafe eller en butik?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej lars c

jeg har læst dit svar til patrick
 
og jeg kan garentere dig du ville brække dig over undervisnings niveauet på idemassge
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så for lige og dreje debatten tilbage til det egentlige spørgsmål....

Jeg har en del erfaringer fra diverse kæder på leder/chef niveau, så spørg bare løs, det kunne jo være jeg kan svare
 
Mvh.
 
Martin Olesen
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flop!

Jeg kan slet ikke genkende din beskrivelse af Idémassage, og for at andre ikke kun skal få din noget nedladende beskrivelse, må jeg reagere.
Jeg har selv været på Idémassage for nylig, og det har absolut været konstruktivt og givende for mit projekt. Det er absolut også mit indtryk at de andre kursister på mit hold deler min mening. Flere har i hvert fald fået gang i deres forretning og tjener penge på den. Vi mødes stadig og udveksler erfaringer og giver hinanden støtte og kritik.
Hvad du får ud af Idémassage afhænger i høj grad af din egen indsats. Jo mere du investerer i at udvikle din idé, jo mere konstruktiv feedback får du fra andre kursister og de, efter min mening, meget kompetente mennesker bag Idémassage. Idémassage kan, hvad mange andre iværksætterkurser ikke kan, nemlig at gå kreativt til ideer og i dybden med dem.  Jeg har øget min indtjening og fået rigtig mange detaljer på plads, mens jeg var på Idemassage. Jeg har oplevet et yderst inspirerende, positivt og udviklende forløb.
 
Skriveren
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)