Som ny her vil jeg lige høre om her er andre (eller "nogen" hedder det vel, indtil jeg selv er ) der er indehaver af en cafe eller en butik af en art (ikke web, men sådan en rigtig en ude i virkeligheden)?
Det er nemlig sådan jeg selv overvejer at blive iværksætter, så jeg er nysgerrig efter om der mon er noget erfaring at trække på herinde lige i den retning.
Jeg er ikke i gang endnu (med mindre den voldsomme aktivitet i mit hoved tæller med), men starter på iværksætterkursus på onsdag. Så foreløbig ville jeg bare lige høre om der mon var nogen her som arbejdede inden for det område, da jeg ikke er stødt på nogen endnu ved at læse med herinde.
Jeg er helt uenig vedr. idemassage, men måske var det bare noget andet end du forventede. Jeg fik pudset mit forretningskoncept til, og jeg fik fantastisk god rådgivning både fra underviserne og fra de eksterne partnere, der var tilknyttet. Det er ikke et told, skat og økonomi-kursus, men netop idemassage, hvor man virkelig får arbejdet sit koncept igennem, så der er større sandsynlig for at det holder, når man kommer ud i virkeligheden med det.
Måske du skulle fortælle lidt om dine egne erfaringer med EVU, det lyder som om de ikke er for gode. På den anden side vil det måske få folk til at være mere lydhøre overfor dine råd og mere kritiske når de er på kursus.
Lidt pudsigt iøvrigt med EVU, efter en direkte email til Erhvervs- og Økonomiminister Bendt Bendtsen, blev jeg henvist til at få professionel vejledning hos et erhvervsservicecenter "EVU" af en af Erhvervs- og Byggestyrelsens specialkonsulenter. Nu er jeg spændt på hvad EVU kan bidrage med:-)