Tak for alle svar, det er dejligt med noget hjælp til det man ikke selv har styr på.
Jeg tog kontakt til Kiva grafisk i dag, her er hvad der kom ud af det: Jeg sendte en mail med denne tekst: Bla. bla Og sidst men ikke mindst, jeg var forbi Amino for at få gode råd til opsætning af google analystic, her er hvad der kom ud af det : Gode råd til analystic
Som så gik over i denne her
Se det var jo en masse ting jeg ikke vidste noget om, så jeg vil helt klart gerne have det så jeg ikke er på spanden, hvis i en dag lukker skifter navn eller jeg ønsker en anden udbyder af mit domæne. Jeg har jo ALDRIG bedt om at blive låst, blot en hjemmeside med en forside 4-5 undersider + et nyhedsbrev modul det fik jeg en pris på 5000,- + moms af Henrik. Han har aldrig nævnt for mig at jeg ville blive låst!
Jeg håber på at problemet bliver løst hurtigst muligt, på forhånd tak.
Ps. Dit svar vil blive lagt på Amino, så mine”hjælper” kan komme med deres svar, håber det er ok da jeg jo ikke forstår websnakJ
Og her er svaret:
Ang. Dit spørgsmål vedrørende ”låst”. Du er på ingen måder låst til vores system. Du ejer navnet www.danskmesterservice.dk Grunden til vores kivaweb står bag dit navn er en længere historie omkring vores overgang til nyt system, vi ville ”lukke” alle vores sites hvis vi kaldte dem ved deres rigtige navn mens vi flyttede dem over.
I samme øjeblik du har betalt regning + hosting for et år, kan du i princippet allerede dagen efter oprette en hjemmeside hos en anden udbyder og flytte navnet derover.
Vedr. Google analytics. Vi kan for en ½ times fakturering, implementere Google analytics på din hjemmeside. Det er et modul vi kan slå til, du kan ikke få administrative rettigheder til selv at gøre dette.
Er der noget jeg kan / skal gøre?
|
Som jeg læser det, så er det midlertidigt at dine sider er placeret på deres subdomæne, så giv dem lige en uges tid. Vent også med Analytics indtil det hele er på plads.