Vil du mene at jeg skal sige noget til dem, og hvad skal jeg sige?
Jeg hade købt domænet inden jeg tog kontakt til kiva, så de skal vel spørger mig hvis de ligger det over på deres domæne?
Selvfølgelig skal det hele ligge på dit eget domæne, ellers kunne du jo bare lave en 123hjemmeside. Jeg kender ikke kivaweb, men medmindre det er midlertidigt at de har lavet din side som et subdomæne på kivaweb.dk, så er det da helt ude i hampen.
Jeg hade købt domænet inden jeg tog kontakt til kiva, så de skal vel spørger mig hvis de ligger det over på deres domæne?
Selvfølgelig skal det hele ligge på dit eget domæne, ellers kunne du jo bare lave en 123hjemmeside. Jeg kender ikke kivaweb, men medmindre det er midlertidigt at de har lavet din side som et subdomæne på kivaweb.dk, så er det da helt ude i hampen.
Hvad har det af problemer med seo?
Kan jeg godt forlange at de skal ligge den over på mit domæne?
Hvad har det af problemer med seo?
Kan jeg godt forlange at de skal ligge den over på mit domæne?
Hvordan vil du linkbuilde? Til dit domæne eller subdomænet. Hvis det er dit domæne du vil linke til, så kan du kun lave linkbuilding til din forside og afhængigt af hvordan siden viderestiller så vil du også miste noget linkjuice der. Desuden er der linkkataloger der slet ikke godtager sider der linker på den måde. Uden at være sikker, så kan du også få problemer med Adwords, hvis du ønsker at annoncere ad den vej.
Og igen, det hele kan være spildt arbejde hvis kivaweb pludselig ikke eksisterer mere.
Jeg er ikke ekspert, men prøv at oprette en tråd om problemet i SEO hjørnet, så skal du nok få nogle gode svar.
En ting er hvis firmaet går ned, men hvad hvis du en dag ikke længere ønsker at være bundet til dem? Hvis du har søgemaskineoptimeret til de reele sidder (fx ved at andre deeplinker til dine sider), så vil du miste det hele.
Du bør selv være 100% herre over din hjemmeside.
Virksomheden vil nok sige "Vi gjorde for at give dig bedre seo, da vi allerede har god seo på vores domæne", men argumenter med at det ikke er ok, da de så netop binder dig. det er lidt som at tisse i bukserne...