Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside ligger på et andet domæne.. hvad gør jeg ved det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Min hjemmeside www.danskmesterservice.dk har jeg selv købt inden jeg fik kivagrafisk til at lave min hjemmeside, men nu har Nicolaj her fra Amino lige nævnt for mig at det ikke er godt.

Der kan blive noget med seo osv. fordi den hopper over på kivagrafisk domæne, hvad gør jeg ved det?

Og har det stor betydning mht. seo?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 23:00

Få dem til at kunne modtage dit nye domænenavn og derefter opsætter du DNS til den IP du får udleveret af kivagrafisk.

Er der probs ved det så giv en pm, så finder vi ud af det. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04

Jeg giver Nicolaj ret Yes

absolut bedste den ligger på egen domæne søgeord optimering er en del lettere Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 23:05

Ja.. det ser ud til at din udbyder har bygget din nye hjemmeside på et subdomæne til hans eget domæne og herefter været inde på din gamle host og lave en 301 redirect over til subdomænet. Dette skal rettes til at han får danskmesterservice.dk til at være det primære domæne. Evt. ved at DNS pege det over på hans webhotel og så placere hjemmeside filerne her...

Kristian Ole Rørbye

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 07:31

Tak for alle svar.

Jeg tager kontakt til Kivagrafisk i dag, og vender tilbage her på amino når jeg har snakket med dem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Skrevet kl. 11:33

Jeg har nu været i kontakt med kiva grafisk og fået en god snak med en af deres ansatte.

Jeg sendte en mail med denne tekst:

Bla. bla

Og sidst men ikke mindst, jeg var forbi Amino for at få gode råd til opsætning af google analystic, her er hvad der kom ud af det : Gode råd til analystic

Som så gik over i denne her

Se det var jo en masse ting jeg ikke vidste noget om, så jeg vil helt klart gerne have det så jeg ikke er på spanden, hvis i en dag lukker skifter navn eller jeg ønsker en anden udbyder af mit domæne.

Jeg har jo ALDRIG bedt om at blive låst, blot en hjemmeside med en forside 4-5 undersider + et nyhedsbrev modul det fik jeg en pris på 5000,- + moms af Henrik. Han har aldrig nævnt for mig at jeg ville blive låst!

Jeg håber på at problemet bliver løst hurtigst muligt, på forhånd tak.

Ps. Dit svar vil blive lagt på Amino, så mine”hjælper” kan komme med deres svar, håber det er ok da jeg jo ikke forstår websnakJ

Og her er svaret:

Ang. Dit spørgsmål vedrørende ”låst”.

Du er på ingen måder låst til vores system.

Du ejer navnet www.danskmesterservice.dk  

Grunden til vores kivaweb står bag dit navn er en længere historie omkring vores overgang til nyt system, vi ville ”lukke” alle vores sites hvis vi kaldte dem ved deres rigtige navn mens vi flyttede dem over.
Dette forventes at blive fjernet inden for forholdsvis kort tid.

Omkring ”låsning” af sitet skal dog understreges, at selve sitet ligger hos kivaweb.dk og kan ikke flyttes (den fysiske hjemmeside).

I samme øjeblik du har betalt regning + hosting for et år, kan du i princippet allerede dagen efter oprette en hjemmeside hos en anden udbyder og flytte navnet derover.

Vedr. Google analytics.

Vi kan for en ½ times fakturering, implementere Google analytics på din hjemmeside.  

Det er et modul vi kan slå til, du kan ikke få administrative rettigheder til selv at gøre dette.

Er der noget jeg kan / skal gøre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)