Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GrowNOW! Iværksætterkonference i Odense

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

  Og her gik jeg og troede at jeg blot havde fået en virus eller lignende...

Jeg har, som alle andre deltagere på GrowNow, modtaget en email omkring at deltagerne på GrowNow skulle være opmærksomme på om de fik diarre, opkast og ondt i diverse led, da man havde fundet ud af at maden tilsyneladdende var dårlig på en eller anden måde.
 
Godt arrangement - men surt show at skulle være sat delvist ud af spillet i nogle dage efterfølgende grundet madforgiftning.... Jeg har i dag måtte aflyse endnu et møde med en kunde, da jeg simplethen har det for dårligt.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var heldigt at jeg kørte før frokost!
Rigtig god bedring.

Dbh Martin
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ligger desværre også syg.. Det er fandme træls. God bedring!
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
  Ja det er bare sur røv - for at sige det ligeud
Du - og alle Jer andre som har fået samme tur - må også have god bedring
 
Har du også modtaget en email fra Fødevare-et-eller-andet-region-Fyn hvor man skal svare på om man har været syg og hvor længe? Der står i den at i perioden d. 19-20 er der meldt 12 syge personer. Vi skriver d. 22 i dag og jeg blev først syg natten til i går, så tallet må være en hel del højere nu.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, har modtaget mail fra dem, og kæresten sendte svar til dem for mig igår. Hun er helt rask, og hvad jeg sådan lige umiddelbart kan huske hvad jeg fik som ikke fik så var det noget råt kød med noget hvidløgssmør oven på, ved ikke hvad det hedder, men det kan måske være det..

 
Ja, der er desværre nok en del flere syge.

Til dig martin thorborg, tak for et godt foredrag. ;)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for ros, den er jeg glad for.
Og rigtig god bedring.

Dbh Martin
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle der var med på GrowNow.

Først og fremmest er jeg ked af, at høre at I ligger syge.

Jeg er selv medlem af JCI, og kunne på den måde have været med for blot 299,- kr. Kunne dog ikke. Firmaet skal også passes

Men dette er mest en opfordring for folk, at melde sig ind i JCI. Der er masser af arrangementer af samme slags. Vi, JCI Ribe, arrangerer f.eks. forårskongres, sjovt nok til foråret, hvor vi en hel weekend blænder og for debatkonkurrencer, fede fester og nogle store seminarer. Læs mere på vores hjemmeside

En hel weekend for godt og vel 1000,- kr. mener jeg det er. Det er filen fløjtende billigt, hvis jeg selv skal sige det

I ribe koster et medlemsskab af JCI godt 700,- kr halvårligt. Jeg har fået alle mine kontingenter betalt mange gange hjem igennem forretningsforbindelser.

Hvis du bor i nærheden af Ribe, så sig til. Så kan du kommer med til et møde, og se om, det er noget for dig. Jeg oplyser gerne kontaktpersonen til andre afdelinger i landet, hvis I er interesseret. Smid mig en mail.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
*Host, host* (fejl, skulle ikke være lavet)
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)