Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GrowNOW! Iværksætterkonference i Odense

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Faldt lige over dette iværksætterarrangement
 
D. 19. November 2005 afholdes Iværksætterkonferencen GrowNOW! i Odense.
 
På programmet er Martin Thorborg, John Evan-Jones, Abelone Glahn, Carl Brandt og Søren Ellegaard. Udover seminarerne er der speednetworking og workshops.
 
Pris  749,- inkl moms. Prisen inkl. deltagelse i seminarer, speednetworking og workshops, morgenmad, frokost samt bogen "Vær din egen coach" af John Evan-Jones.
 
For mere info samt tilmelding tjek hjemmesiden www.grownow.dk eller www.sud2005.dk  
 
Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert et arrangement jeg kunne se mig selv deltage i.

Da man skal vælge i mellem hvilke seminarer man vil deltage i, er der så nogen af jer der har erfaringer med dem der står for seminarerne?
 
Thorborg og John Evan-Jones er fast på programmet, men Carl Brandt vs. Kenneth Guldager & Abelone Glahn vs. Søren Ellegaard er valgmulighederne?
 

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser mig selv der...

Kan være en hvis hr. Thorborg vil tage de meget debatterede krus med så man kunne se dem "in real life"
 
 

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har nogle erfaringer med de ovennævnte foredragsholdere?

 

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har tidligere oplevet Søren Ellegaard som afholder seminaret "sælg dig selv og dit budskab". Søren altid er leveringsdygtig i et meget energisk foredrag med et højt informationsniveau. Han er meget velforberedt og leverer virkelig varen, så man føler man er rigtigt godt klædt på til at gå igang når man forlader salen. 
 
Søren har virksomheden Train! Company som lever af at skabe effektivitet og motivation hos medarbejderne. Hvis du har lyst kan du læse mere om ham her http://www.traincompany.dk/
 
mvn
Mhau´ge
 
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

  Så er jeg ihvertfald meldt til - Vi ses i odense d. 19

/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

  Er jeg den eneste herinde fra, som har valgt at tage til GrowNow....?  

/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer også.

 
Det er godt og gå på en god skole som betaler sådan noget. ;)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Jeg tager også afsted sammen med en kunde!.

/Rasmus
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

  Så blev det "dagen derpå" efter GrowNow.

Det var da et rigtig godt arrangement der var blevet stablet på benene. Jeg syntes at jeg fik mødt en masse interessante mennesker og fik da også nogle gode input med hjem i "rygsækken". Bl.a. var Søren Ellegårds'' del virkelig noget som jeg føler jeg vil kunne bruge i min dagligdag.
 
Hvis jeg skal fremhæve noget negativt, så syntes jeg, at det var ærgeligt at man decideret skulle vælge imellem forskellige indlæg - Jeg ville f.eks. godt have hørt både Carl Brandt og Kenneth Guldager - men deres indlæg blev holdt samtidigt, så jeg måtte nøjes med den ene; Carl Brandt. Desuden var SpeedNetworking-delen ikke det store at råbe hurra over - men det fandt de fleste af os dog hurtigt en løsning på: Vi aftalte da blot at mødes og få snakket mere bagefter. Men det er måske også det der i bund og grund er meningen med speednetworking "Her er mit kort. Jeg hedder bla. bla. og laver bla. bla. Hvem er du og hvad laver du? Har vi noget at snakke om? - I så fald mødes vi bagefter og snakkere mere stille og roligt". Hvad ved jeg - jeg har ikke prøvet sådan noget før .
 
En anden lidt ærgelig ting var, at man ikke kunne få udleveret en slags deltagetliste som bl.a. viste hvilke brancher/interesseområder folk kom fra. Jeg kunne forstå på flere at der var blevet spurgt efter sådan en, men den ikke eksisterede.
 
Men ellers et godt arrangement - og et super indlæg om branding fra Martin. Han har sgu altid en evne til at storme folk uanset hvad det er han holder et indlæg om 
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)