|
stress før opstart
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Tag en dyb indånding. ![]() En tanke: Hvorfor stresser du over, at du skal ha'' en webside til firmaet? Du får rigeligt at se til, så har du virkelig behov for et "online visitkort" i første omgang? Umiddelbart vil jeg mene, at du kan vente med det lidt endnu. Så er der jo det mindre at stresse over. Hvis du absolut skal ha'' en webside klar til virksomhedens startdato, må et simpelt CMS system, hvor du nemt selv kan styre indholdet med en WYSIWYG-editor (a la et tekstbehandlingsprogram), være vejen frem. Jeg er aldrig stødt på virksomheden CiCoor før, så deres ydelser kan jeg ikke udtale mig om, men du kan med garanti få et hav af tilbud herinde på både logodesign og oprettelse af en webside. Jeg vil tro, at websiden kan oprettes (jeg skriver oprettes, fordi udvikleren kan bruge et eksisterende såkaldt gratis "open source" system og tilpasse det til dit behov) for ~2.000 kr. Logodesignet kan hurtigt løbe op i mere, men kan også sagtens koste mindre. Det kommer helt an på, hvad du kræver af logoet. Skulle du for øvrigt - trods travlheden - få huller i kalenderen der skal fyldes i ny og næ, skal du være mere end velkommen til at kontakte undertegnede (det koster ikke så meget som en krone, at starte et samarbejde med os). Held og lykke med det hele - ikke mindst annoncesælgerne. Brug evt.: www.vibrugerikke.dk ![]() |
Så længe du vader i kunder, har du som tømrer ikke brug for en webside. Sørg for selv at beslutte, hvor du vil annoncere. Pas på annoncehajerne. Dit første svar til en annoncesælger er altid "Nej". Hvis du senere fortryder, kan du altid få lov til at indrykke en annonce. Sats på den lokale ugesprøjte, hvis dine kunder er lokale. Vær synlig på Krak, Eniro og De Gule Sider - men betal ikke alverden for det. Resten giver ikke halvdelen af, hvad de lover. Slå koldt vand i blodet. Det vil nok være fint med et logo. Du kan basere navnet på dit eget navn. Det giver en god følelse af troværdighed hos en håndværker, hvis han tør stå ved sine ydelser med sit eget navn. I Aalborg var der engang et par fyre, der kaldte sig Tømrermændene. Det lyder selvfølgelig sjovt og smart, men det skræmmer helt sikkert også nogle kunder væk. Det gør "Tømrermester Niels Nielsen" ikke. Hvis du dækket et bestem område, kan du kalde dig "Hammel Tømrer" Og hvis det absolut skal være sjov-smart, kan du kalde dig "Hammeren fra Hammel" og basere logoet på en Thorshammer. Jeg laver gerne et logo til dig. Min pris er 1700,- Du får tre forslag, og bestemmer hvilket der skal rentegnes. Vi lirker til det virker. mvh Hans |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)