Jeg tror bare Amino gør hvad der er nødvendigt for at tjene penge på deres website. Man tjener væsentligt mere på kampagner hvis de bliver "tvunget" indenfor brugernes synsfelt.
|
Er en rigtig browser Firefox
Jeg tror bare Amino gør hvad der er nødvendigt for at tjene penge på deres website. Man tjener væsentligt mere på kampagner hvis de bliver "tvunget" indenfor brugernes synsfelt.
|
Er en rigtig browser Firefox |
¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm
Det er jo lige præcis det, Amino gør. De forsøger at skabe en fornuftig indtjening og få dækket omkostningerne ved de nye tiltag, som for tiden strømmer ud til brugerne. Jeg synes det er lidt dårlig stil at sidde på det forum, som giver så meget til brugerne, og rådgive i at omgå / knække koden. Accepter dog, at der skal penge i kassen for at holde Amino kørende. Enten ved at bidrage som Plusmedlem, eller ved at acceptere reklamerne. Men det er jo bare min mening. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
FireFox er den browser som læser tættest påW3C standarden så ja det kan man godt sige /allan |
Vedr. vores overlay på siten så send info til mig på nicolai@amino.dk hvis I modtager mere end 2 om dagen. Det er ikke meningen - den burde max komme et par gange om ugen. Når I skriver så giv mig info om hvilken browser og version I benytter. Vi arbejder med en løsning med Emediate. Det er specielle browsere som skaber problemer herunder Firefox browsere ind imellem. |
Her lidt fakta: Udfordring: |
Det er én af dem!. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg sad på et tidspunkt idag. og fik enten PBS eller Telia, på any given refresh.. |
Det er nu en fin mening at have. |
Simon - hvad browser har du. Det er netop ikke meningen at du får en layer i hovedet hele tiden. |