Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min alder, irreterer mig!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige vdr. PBS VS paypal.
Du kunne jo lave en funktion sådan at folk selv kunne vælge om de ville betale med paypal eller med alm. dankort?
Så bliver du ikke helt fri for PBS, men folk der kender til paypal kan benytte sig af den betalings gateway.¨

held og lykke med det, det skal nok blive godt hvis du knokler for det :)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 11:38

-Slettet-

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 11:39

Tboy, har du en mailadresse jeg kan træffe dig på?

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 15:13

Hey lasse ja jeg har :) Djtan68@hotmail.com du kan evt. træffe mig på msn.

Og til resten... Det er vildt dejligt at se så mange svar. Jeg er nu i "overvejelsens perioden" og har mange ting på hjernen. Jeg har læst at det er MULIGT at blive momsregistreret som under 18 hvis der er en værge som underskriver. Passer dette virkeligt? evt. nogle med erfaringer? hører gerne fra folk som er startet tidligt op. Lige meget hvad der sker, starter jeg 100% firmaet uden at registrere mig. Har sat en deadline på d.1 februar. Jeg vil starte stille og roligt op med at tage betalinger fra Paypal og bankoverførsel, derudover vil jeg sælge til folk som bor i Odense.

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:32

' Det er allerede vedtaget til at træde i kraft d. 18/1-2010, hvis du tager et kig på den nye selskabslov...
http://www.eogs.dk/sw21512.asp?nodeId=29078 '

Tak for dette link - jeg har i flere dage ledt efter oplysninger vedr ændrede regler ved oprettelse af ApS :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:33

Hej Tboy,

Det er muligt, jeg er 17 år og driver to virksomheder:

Youth Portals

The Online Way

Jeg tog kontakt til statsforvaltningen, de sendte mig nogen krav (driftsbudget, underskrift af BEGGE mine værger o.l.) jeg opfyldte dem og fik så en godkendelse.

Fra d. 1 januar 2010 får jeg min første medarbejder - så det er bare med at komme igang! Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:00

Beck:

' Det er allerede vedtaget til at træde i kraft d. 18/1-2010, hvis du tager et kig på den nye selskabslov...

Tak for dette link - jeg har i flere dage ledt efter oplysninger vedr ændrede regler ved oprettelse af ApS :)

Der står kun det forventes, både på siden og i PDF'en men det lyder rimelig sikkert :) Bare så du ikke går og venter hvis det nu af en eller anden sjov årsag ikke sker..

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 19:55

Casper Blom:

Beck:

Der står kun det forventes, både på siden og i PDF'en men det lyder rimelig sikkert :) Bare så du ikke går og venter hvis det nu af en eller anden sjov årsag ikke sker..

Ja det er rigtigt, men jeg synes nu det virker som om det er ret sikkert :) Vi skal lave vores I/S om til ApS - og det bliver nok først i det nye år, men det ville jo være fjollet ikke lige og afvente lidt. Men du har da ret.

og til tboy - held og lykke - du virker som om, der er drive i dig, så du skal nok lykkedes med dit projekt på den ene eller anden måde.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:36

Ja, absolut :)

Jeg venter også og håber på at det bliver sat ned..

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 20:53

Hej igen allesammen. SÅ nu har jeg bestemt mig. Jeg starter firmaet d.1 februar, hvor butikken skal være klar til salg. Jeg komme i den første tid til at tage penge via Paypal og bankoverførsel, jeg VED at det vil koste mig mange kunder, men det er det eneste jeg kan gøre lige nu. Til alle jer som har hjulpet mig tak. Desuden vil jeg også prøve at kontakte statsforvaltningen, og prøve at blive momsregistreret. Jeg skal nok vende tilbage til jer om hvordan det går i fremtiden ;). Glædelig jul og godt nytår til alle sammen, jeg håber at jeres forretning kører Cool

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)