Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det et dumt spørgsmål at spørge om nedslag i prisen?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper: Han får ingen salg gennem mig:)

Sydbolig.dk: Nej det er en af de nemme:)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:54

Kasper Nielsen:

Tak for de gode kommentar:)

Jeg vil lige tilføje en mail som jeg fik fra en anden cykelhandler som jeg sendte præcis samme mail til:

Hej Kasper
Du bedes venligst læse hele denne mail.
Det er en rigtig lækker cykel du er interesseret i, og jeg kan på det varmeste anbefalde dig sådan en GT Avalanche cykel.
Cyklerne er annonceret til de absolut bedste priser vi kan tilbyde, vi yder normalt ekstra rabat, ca. 4-5%, ved køb af 10 stk. cykler eller flere.
Så er det jo en anden cykel vi skal finde til dig, jeg kan på det varmeste anbefale dig en 2009 Giant Terrago 3 Disc som er en bedre og billigere cykel.
Hvis du ønsker at bestille en MTB cykel, bedes du venligst lave en ordre via hjemmesiden.

Se det er jo et svar man kan bruge til noget. Og det er dem som får salget:)

Super service...

Fortæller på en god måde at der ikke er mulighed for at får rabet. Efter at dette er slået fast tilbyder han en anden cykel, som efter hans mening er bedre og tilmed billigere. Sådan et sted kunne jeg godt finde på at handle, også selvom at, jeg ikke har opnået den ønskede rabat.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan et sted kunne jeg godt finde på at handle, også selvom at, jeg ikke har opnået den ønskede rabat.

Det bliver helt sikkert også der jeg køber:) God service betaler jeg gerne for:)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)