Hej Aminoer. Jeg sende en mail til en cykel sælger igår og spurgte om man kunne få et afslag på en af deres cykler? Jeg fik følgende svar: prøv hjallerup marked istedet og du finder sikkert en god cykel et andet sted. Dertil svarede jeg: Tak for dit hurtige svar. Dog syntes jeg det er en upassende tone at svare i, sådan får man ikke kunder. Jeg har aldrig oplevet at det skulle være krænkende at spørge om nedslag i prisen. Men håber da du selv syntes du er sjov og at du laver gode handler med den tone. Hvor efter jeg blandt andet fik svaret: Dumme svar på dumme spørgsmål er vel OK? helt seriøst så finder jeg det fuldstændigt upassende at du forsøger at lave min virksomhed om til et kræmmermarked og mit svar er derfor sendt på præcis samme mådeog facon som du stiller dit spørgsmål... om dit spørgsmål er sjovt må du selv afgøre men finder du det sjovt så er mit svar sikkert også hylende morsomt.. Er det bare mig som den er galt med, når jeg ikke kan se der er noget galt med at spørge om et nedslag? Jeg syntes jo selv jeg oplever det hver dag jeg er på arbejde i den sportsbutik hvor jeg er ansat. Vil gerne hører lidt om jeres mening:) Mvh Kasper. |
jeg tror bare ham cykelhandleren har haft en lidt dårlig morgen :)
prøv en anden!!