Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig se din mangeto-shop

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

 

Jeg vil også gerne dele min magento side med jer. Den hedder www.e-kamera.dk og vi sælger alt i kameraer og fotoudstyr. Vi købte deignet som et færdigtudviklet template og efterfølgende har vi brugt omkring 15.000-20.000 på udvikling, så den passer til vores behov. (Vi er langtfra færdige endnu). Til sidst vil jeg gerne anbefale magento, jeg har arbejdet med de fleste andre e-commerce systemer og ingen når magento til sokkeholderne.

 

Med venlig hilsen

Nicolai Mølgaard Rasmussen

e-kamera.dk

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Rigtig god ide. Vi har haft meget besvær med at få vores Magentoshop til at køre som vi vil, og vi har stadig meget at lave.

Men hvis du og alle andre Aminoer vil være med til at teste vores shop, så den kan blive bedre, kan du slå 2 fluer med et smæk, fordi du på

Shop.Aquatex.dk under filt kan købe en masse lækre julekurve til knas og nødder, dækkeservietter, glasbrikker, kravlenisser, pynt til juletræet og til julebordet.

Der er også firmagaver her til jul, så bare kig ind.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to aktive shops baseret på Magento: e-lygter.dk og dykkerteori.dk

Den korte historie er at dykkerteori.dk førhen var baseret på en låst udgave af osCommerce. Jeg var rigtig træt af den løsning (masser af duplicate content problemer, daglige forladte kurve og det der er værre kombineret med en support som ikke ville lytte - "Du skal ikke komme her og pådutte mig din religiøse tro på duplicate content issues") og gik egentlig og ventede på at osCommerce skulle komme i en stable version 3.0. I mellemtiden blev Magento stable og osCommerce 3.0 udviklingen gik (vist) i stå (?). dykkerteori.dk blev pr. 1. juli 2009 flyttet til Magentohotel.dk <-Yes og samtidig gik e-lygter.dk i luften.

På dykkerteori.dk sælger jeg fortsat dykkerudstyr, ABC udstyr (inklusiv masker med styrke i linserne), PADI referral dykkerkursus og PADI kursusmaterialer specielt til dykkere og dykkeraspiranter, som vil lære at dykke på deres ferie.

e-lygter.dk sælger selvsagt lygter - lige nu med specielt fokus på LED Lenser lygter og pandelamper og Leatherman multitools.

Jeg arbejder fortsat på at tweake disse shops ved siden af den daglige drift. Man bliver aldrig færdig som webshop-ejer - der er altid en detaljer der kan kæles for, men jeg forventer at have begge shops så færdige at de kan tåle en omgang i feedback forummet primo 2010.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok en gammel debat, men se også min simple Magento shop der sælger kvalitets biludstyr.

FKShoppen.dk

Den er lavet i temaet "modern"

Den er hostet ved Powerhosting, og det kan anbefales.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, hvorfor ikke. Jeg valgte Magento fordi det er gratis samt bedre end mange af nogle af de systemer man betaler for, såsom dandomain som faktisk er grunden til vi skiftede fordi de var forholdsvis dyre for en nyopstartet webshop.

ecotrend hedder vores webshop lavet i Magento.

Desuden hjælper jeg gerne folk der har problemer med Magento.

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)