Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig se din mangeto-shop

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle magento-ejere.

Nu er Magento efterhånden begyndt at blive en populær webshop platform. Som magento-shopejer synes jeg det kan være rigtig interessant at se andres magento shops. Både som inspiration, men også for at se hvordan i bruger de forskellige features etc.

LAd mig selv starte:

www.aaimport.dk
Her sælger vi el løbehjul benzin løbehjul og elektriske skateboards

www.icykel.dk
Intet mindre end Danmarks Billigste Ladcykler med hjælpemotor

Hvad er adressen til DÌN mangento shop, og hvad sælger du?

Kom bare ud af busken :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

torben79:

http://www.dhd.dk er en magentoshop

Er til salg i en hurtig handel :-)

pris?

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv et bud.

Der er lavet en masse tilbehør, hurtig opdatering af produkter, den normale langsomme import med 1 linie pr. sekund, er fikset til at kunne klare 50000 produkter på 5min.

Icecat integration, er lavet så der kan sælges licenser af skidtet, såvidt jeg ved er det ikke lavet til salg af nogen endnu. for at få det programmeret fra en programmør koster det vist en hel del timer. den der evt. køber får 50% rettigheder til programmet, udvikleren har de resterende 50%

 

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Icecat er XML lige til at gå til - det har ikke noget videre værdi.

Jeg vil ikke give bud, men du er velkommen til at skrive din priside, så kontakter jeg dig hvis det er interessant.

Er shoppen sat op til at kunne sammenkøres med nogle af de danske distributørers prisfiler således at den henter produkter derfra og data på produkterne fra icecat?

Hvorfor er der ikke nogen produkter nu og hvorfor sælger du?

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har godt nok ikke en Magento shop endnu, men ønsker dog en! Ville lige høre om i kender nogen som er billige og dygtige til at sætte det op?

har hørt at det ikke er så nemt igen at tilpasse det til ens design? Så ved ikke helt om jeg skal købe en "magento template" så ændre i designet derefter.

 

Håber nogen kan hjælpe!

så skal jeg nok vise det til jer bagefter :)

 

Mvh

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

loaded82:

Hej

 

Jeg har godt nok ikke en Magento shop endnu, men ønsker dog en! Ville lige høre om i kender nogen som er billige og dygtige til at sætte det op?

har hørt at det ikke er så nemt igen at tilpasse det til ens design? Så ved ikke helt om jeg skal købe en "magento template" så ændre i designet derefter.

 

Håber nogen kan hjælpe!

så skal jeg nok vise det til jer bagefter :)

 

Mvh

Hej Loaded82

Vi har gode erfaringer med:

Getashop

Danskwebinnovation

Outsoft

Alle 3 kan levere dig en komplet magento til fornuftige priser.

-Hvis du selv har mod på det, kan det sagtens lade sig gøre blot at købe sig en template og så bruge den som udgangspunkt for dit design.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Programmet vi har fået udviklet kan tage en prisfil fra diverse leverandører, om den er csv eller tab sep. er underordnet.

Programmet skal så blot have at vide hvad SKU og producent navn er, så klarer den selv navn, kort og lang beskrivelse, vægt osv.

 

se evt. demo af den her https://www.magentohotel.dk/wp-content/icecat-til-magento.wmv

Hvis man selv har udviklingserfaring er det sikkert ganske enkelt at gå til, men hvis man ikke har disse erfaringer skal man leje en programmør der gør det til en pris på 20k eller mere, eller man købe en licens til dette program for en fjerdedel.. eller endnu mindre.

DHD har taget alt for lang tid i udvikling, og er blevet alt for dyr, banken sagde stop, og da det ikke har været muligt at rejse yderligere kapitalt står vi lidt med r..... i postkassen.

 

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

torben79:

http://www.dhd.dk er en magentoshop

Er til salg i en hurtig handel :-)

Hej har sendt dig en pm

/ Anders 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bringer lige tråden tilbage på sporet:-)

Jeg er gift med en skøn kvinde som har:

www.mammashop.se som er en webshop der sælger alt til mor og barn. Kører på Magento og med integration til e-conomic.

www.hugin-mugin.se som er en børnetøjsbutik. Kører på Magento og med integration til e-conomic.

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)