Kære Aminoer, Jeg har brug for lidt hjælp til dykkerteori.dk Flere af mine gode kunder har beklaget sig over at min e-butik (baseret på osCommerce) er meget langsom (en kunde påstod eksempelvist at han kunne nå at læse weekendavisen i ventetiden) og specielt ved større ordrer med flere (5+ vare) i indkøbskurven. Jeg har naturligvis selv testet (også uden flash-banneret aktiveret) og finder også selv e-butikken temmelig langsom så snart der er varer i indkøbskurven. Jeg har gennem tiden også bemærket at jeg har tabt flere større ordrer undervejs. Min udbyder virker temmelig inspireret af Fjoghets "Der er ikke fugls føde på den sag", så inden jeg klager over langsommeligheden, vil jeg høre om der skulle være et par tålmodige Aminoer der vil fylde varekurven grundigt op (vigtigt) og give mig feedback på om svartiderne er acceptable eller for lange. I behøver ikke logge ind for at teste. Har i yderligere kommentarer som måske kan forbedre den nuværende konverteringsrate (3%) er disse naturligvis også meget velkomne. Er svartiderne acceptable?
På forhånd mange tak.
|
Bare når jeg forsøger at åbne din side fryser hele min browser, fejlen sker når den mangler at hente 31 billeder. Så ja der er noget helt galt med din side.