Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shop till ya drop

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har brug for lidt hjælp til dykkerteori.dk

Flere af mine gode kunder har beklaget sig over at min e-butik (baseret på osCommerce) er meget langsom (en kunde påstod eksempelvist at han kunne nå at læse weekendavisen i ventetiden) og specielt ved større ordrer med flere (5+ vare) i indkøbskurven. Jeg har naturligvis selv testet (også uden flash-banneret aktiveret) og finder også selv e-butikken temmelig langsom så snart der er varer i indkøbskurven. Jeg har gennem tiden også bemærket at jeg har tabt flere større ordrer undervejs.

Min udbyder virker temmelig inspireret af Fjoghets "Der er ikke fugls føde på den sag", så inden jeg klager over langsommeligheden, vil jeg høre om der skulle være et par tålmodige Aminoer der vil fylde varekurven grundigt op (vigtigt) og give mig feedback på om svartiderne er acceptable eller for lange. I behøver ikke logge ind for at teste.

Har i yderligere kommentarer som måske kan forbedre den nuværende konverteringsrate (3%) er disse naturligvis også meget velkomne.

Er svartiderne acceptable?

• Ja, helt normale (35%)
  • Nej, Jeg er godt i gang med weekendavisen (20%)
  • Zzzzzz (45%)
  • Totalt antal stemmer: 20

På forhånd mange tak.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:39

Bare når jeg forsøger at åbne din side fryser hele min browser, fejlen sker når den mangler at hente 31 billeder. Så ja der er noget helt galt med din side.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 14:48

Hej Martin,

Mange tak for feedback.

Jeg har nu deaktiveret flash-banneret. Kunne jeg lokke dig til at prøve igen og så fortælle om din browser fortsat fryser? Meget gerne med information om hvilken browser du benytter (?)

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:45
Med 11 ting i indkøbskurven, opnåede jeg mere end 30 sekunders loadtid, for at opdatere indkøbskurven/siden.
For hver ting der kommes i, stiger ventetiden. Jeg havde ingen problemer med at åbne siden, den loadede fint med alle billeder. Jeg tjekkede ikke tidsmæssigt da jeg åbnede siden, og ejheller på de første ting i indkøbskurven, da det gik fint. Men da jeg havde 5 ting i indkøbskurven, var loadtiden ca. 12 sekunder.

Det ville være nok til at sende mig videre, medmindre du er den eneste i landet der har de varer, og jeg dermed er tvunget ud i at acceptere omstændighederne.

Jeg sidder på Mac, med Safari 3.0.4.

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 15:48

Mange tak for din tålmodighed soelver.

Jeg er trods alt glad for at vide at siden virker på en Mac.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:53
Jeg prøvede lige at gå i indkøbskurven. Det tog 43 sekunder.
Til gengæld tog det kun 3 sekunder at tømme, og derefter tager det ca. 1 sekund (plus/minus - jeg kan kun se sekunder her - men ikke 2 sekunder) pr. sideskift. Så det lader til, at der sker et eller andet underligt, når der kommes ting i indkøbskurven.

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:00

Jeg kan anbefale dig at installere HttpWatch i browseren (IE), den kan vise præcist hvor lang load tiden er. M;ed 4 varer sagde den ca 5 sekunder hos mig.

En helt anden ting. Jeg forventer at der ryger noget i indkøbskurven når jeg trykker "Køb Nu". Der gør der ikke. "Se varen" eller "Mere info" ville passe bedre på det der sker.

Mvh Jesper

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 16:14

Hej Jesper,

Tak for tippet om HttpWatch. Den vil jeg kigge nærmere på.

Mht. til "Køb Nu" knappen på kategorisiderne, så virker den som du ønsker på de produkter hvor der ikke er tilvalg. Skal kunden vælge størrelse, farve eller lignende bliver man ved brug af "Køb nu" ledt videre til produktsiden hvor valget så skal foretages. Jeg kan ikke styre "Køb nu" knappen i forhold til om der er attributter eller ej på et givent produkt, så jeg har valgt at lade teksten lyde "Køb nu" i stedet for "Mere info". Hvis knappen hed "Mere info" kunne kunden føle sig vildledt hvis produktet blot blev lagt i indkøbskurven.
 - og apropos indkøbskurv, har du (og/eller andre) en mening om hvorvidt indkøbskurven bør vises hver gang en ny vare bliver lagt i den?

Tak for dit input.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:14

ThomasVJ:

Hej Martin,

Mange tak for feedback.

Jeg har nu deaktiveret flash-banneret. Kunne jeg lokke dig til at prøve igen og så fortælle om din browser fortsat fryser? Meget gerne med information om hvilken browser du benytter (?)

Jeg fryser stadig - bruger internet explore 6

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 17:45

Martin M:

Jeg fryser stadig - bruger internet explore 6

Hmmm - det er jo så ikke flash-banneret der fik din browser til crashe ...
Jeg har desværre ikke adgang til IE 6 så jeg kan ikke teste hvorfor din browser fryser. Selvom det er OT vil jeg foreslå dig at tage et kig på firefox

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)