Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver Amino dig inspiration?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Rammerne i Amino er af en karakter som gør at alle kan være med …. og er helt enig med at Amino nok har
større betydning end man regner med ….. 

Ridderkors til viceværten lyder som en god ide ..... alternativet kunne være at afskaf monarkiet og indsætte viceværten som præsident !!
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:52
God ide basco vi lokker ham til at stille op, og så vælger vi ham til præsident

Det ville i hvert fald give noget til os iværksættere

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 00:46

Niklai

Så skal det ihvertfald også være som Præsident.
Jeg så lidt af hans foredrag i aften i Nykøbing  F, streamet på nettet, ivrigt talende kun afbrudt af
en slurk vand i ny og næ, ja man blev faktisk helt bekymret for om han huskede at trække vejret.
Her indså jeg at dette er manden som nok ikke engang Anders Fogh kan give en mundkurv på,
så en ministerpost ville nok slet ikke gå
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 00:53
Jeg har desværre hverken set eller hørt noget foredrag fra Martin... der burde være en eller anden SMS service, der sagde fra hvis Hr. Thorborg skulle holde et foredrag i nærheden af en

Jeg håber jeg kan komme til et snart

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:01

Nikolai, Martin møder du på næsten et hvert arrangement der har det mindste at gøre med iværksætteri :) nogen gange forstår man ikke at han både har tid til sit firma og til at holde foredrag

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:24
Tusind tak for jeres rigtigt rare kommentarer, dem er jeg meget glad for!
Da jeg er meget positiv over for dronningen (Det er man vel som gammel garder ;-), vil jeg ikke gå efter præsidentposten. Jobbet som vicevært her på Amino er også alt rigeligt for mig 

Igen tak til jer alle!

Dbh Martin
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 16:27

Jeg kan kun sige mange tak for Amino og Amino''s brugere.

Man skal lede længe efter et forum hvor der findes SÅ mange konstruktive, hjælpsomme og venlige mennesker.
Man kan altid stille sig op og sige; at det sagtens kan blive bedre. Men det er ikke ens betydende med, at man ikke kan være ganske tilfreds med stedet som det er nu og dette siger jeg ikke KUN for, at fedte for min måske kommende svogers chef. - Jeg er nemlig blevet utrolig glad for dette forum og jeg vil formegentlig blive her indtil den dag hvor jeg bliver ekskluderet og lidt til.

Mvh.

James
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:20
Hej Valentina

Naturligvis, det skal du få: http://afront.dk   - og du kommer nu med i min aftenbøn som tak for anbefalingen

Fandt du i øvrigt nogensinde et passende crm, Valentina? Vi har efter længere tids søgen besluttet at skræddersy et selv. Det kan godt være at det tager længere tid, men så får man jo også det man vil have  (så langt evnerne rækker) Jeg tror det er den rette beslutning,  at udvikle systemet efterhånden som kundekartoteket, og erfaringerne vokser.

Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:38

Hej Amjad,

Jeg vil forhøre, om hun gerne vil blive kontaktet af dig, udover at blot sende en henvisning. Det er en coaching virksomhed/bureau.

Nej, jeg har desværre ikke haft tid til at gøre noget ved CRM. Jeg ventede på, at du vil komme med opsummering af dine søgninger .  Jeg tror, at det er det rigtig du har valgt at gøre ved at selv udvikle en løsning til jeres behov.

Fik du noget udbytte af at være på Iværksættere messen?

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:55

Hej Valentina

Et af de mere fornuftige crm systemer vi havde kig på var http://infoclient.dk/  - jeg ved at Iværksætteren har en feature i det kommende nummer, netop om crm systemer, så der er sikkert god inspiration at hente. 

Mht www.ivaerk05.dk synes jeg at vi fik rigtig meget ud af at deltage.   Vi fik positive rektioner på vort system, og senere også fra de besøgende der prøvede en demo på vores hjemmeside, og dem har der været ca. 100 af på  tre uger. Vi har da også solgt ganske pænt, men om det alene skyldes messen er svært at sige, da vi samtidig havde en annonce i magasinet Iværksætteren, som kom ud til 54.000 kontorer (Postdanmark jargon) på Sjæland. Vi har desuden fået flere henvendelser fra virksomheder der gerne vil forhandle Afront.
Så alt i alt mener jeg bestemt at det kan betale sig at gå på relevante messer, hvor du dels kan få nogle reaktioner på dit produkt/service, og dels kan skabe nogle fornuftige kontakter.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)