Nu har jeg fulgt med i de tråde som har skabt en del røre på Amino og der var nogen der nævnte at et CVR/CPR validering kunne være en løsning, og martin luftede det en del i de 2 lydfiler han har lavet til trådende og kom med gode argumenter som både taler for og imod sådan et system.. Så jeg syntes da det kunne være interesant med folks holdning til det og evt. folk der har erfaringer med sådan en form for integrering.
Så Fyr løs? :) |
Hej Bautik
Jeg var i bland dem som nævnte det og mener stadig det er en god ide med CPR validering, klart det løser ikke problemet men jeg er ret overbevist om det vil begrænse tingene.
Når Martin sætter ting på plads som han gør kan jeg godt se hans synspunkter om det er da ikke bare lige noget man gør, men man kunne jo holde en afstemning om det og se hvad brugerene siger til det. Jeg har ikke lige opskriften på det men vil da opsøge mine kilder for mere info da jeg kender et par stykker som har dette værktøj på deres site.
Syntes bare det ville være på sin plads med en validering for nye/alle medlemmer, helt fint med flere profiler men igen syntes jeg der man skal være valideret ligesom hvis man skal skrive. Husk lige at validere jo kun makere du har bevist du er hvem du er, samtidig ville det være nemmere for amino at sortere dem fra som ikke spiller efter reglerne. Jeg tror faktisk det vil have den effekt at de ikke gad spilde deres tid på Amino.
Det var bare hvad jeg syntes.
/allan