Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CPR/CVR Registrering på Amino? Godt eller ondt?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Simona, du har helt overset det vigtigste element i en CPR/CVR validering: Valideringen! :)

Ja okay så da... Embarrassed Du tænker da også på alt Cool

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 01:03

bacardil:

Det skal i hvert fald være sikkert med certifikat m.v. hvis jeg skal smide CPR nummer ind :)

Hvis det kommer igang skal alle nuværende brugere vel også opgradere deres profil, hvis alle gør det så koster det ca 46669 * 5,50 = næsten 270.000 kroner plus papir og kuvert...

Der røg alle indtægterne på plusprofilerne...

Kan du sende breve for 5,50 pr. stk incl. papir, kuvert og pakning?

Din udregning kan vist ganges med 2 Sad

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:13

Espresso:

bacardil:

Det skal i hvert fald være sikkert med certifikat m.v. hvis jeg skal smide CPR nummer ind :)

Hvis det kommer igang skal alle nuværende brugere vel også opgradere deres profil, hvis alle gør det så koster det ca 46669 * 5,50 = næsten 270.000 kroner plus papir og kuvert...

Der røg alle indtægterne på plusprofilerne...

Kan du sende breve for 5,50 pr. stk incl. papir, kuvert og pakning?

Din udregning kan vist ganges med 2 Sad

Skrev PLUS papir og kuvert, det er altså ikke med i prisen på de 5,50 kroner - Pakning, der findes maskiner der kan klare det ganske nemt, så det tror jeg er det mindste problem, hvis først de er printet ud og portoen er på.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 01:31

Øhhh- klokken er vist for mange - så der røg et par ord i dit indlæg.. Sorry ...

Men de der maskiner, skal de ikke fordres enkeltvis, når der er tale om kodebreve? - eller er det ubrugelige maskiner, som jeg har stiftet bekendskab med. De har det i hvert fald med at æde 2 papirer en gang imellem.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)