Bruger ikke safari, men siden ser også helt F'**** ud i google chrome. Der er den rent ud sagt ubrugelig. |
Tak til Rasmus for fremsendelse af screenshots.
Det skal naturligvis rettes ASAP.
Smil
Rikke
Bruger ikke safari, men siden ser også helt F'**** ud i google chrome. Der er den rent ud sagt ubrugelig. |
Tak til Rasmus for fremsendelse af screenshots. Det skal naturligvis rettes ASAP. Smil Rikke |
"Jeg kan imidlertid godt forstå, at man kan være ærgerlig over, at et netværk som man måske synes er spændende, har krav, som man af den ene eller anden grund ikke lever op til. Skal man føle sig fravalgt, hver gang man ikke er i målgruppen for et netværk, så vil man dog få frygtelig travlt med at føle sig ærgerlig eller ligefrem forarget...men det er naturligvis ens eget valg." Det var hverken misundelse eller forargelse, der fik mig til at pointere at karriere ikke afhænger af en videregående uddannelse, men fordi du kalder sitet "KarriereVeninder" |
Rikke, godt gået. |
Tillykke med den flotte start! Rikke, jeg ville sende dig en PB (privat besked) men det er ikke muligt? Kan du ikke lige slå muligheden til i din profil
Dbh Pia |
Tillykke med siden. Jeg er en af dem der bliver sorteret fra og fair nok, men synd siden hedder karriereveninder når den udelukker en del med karriere der dog ikke har en videregående udd. men held og lykke og håber du 500 til i denne uge |
www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.
Jeg synes folk skulle tænke lidt mere over den her hjemmeside før de roser den til skyerne... Hvis nogen lavede en hjemmeside - lad os kalde den 'karrierekammeraterne.dk' og udelukkede kvinder fra at oprette sig på siden ville diverse femifascister straks komme på barrikaderne og skrige "kønsdiskrimination'. Siden er nemlig kønsdiskriminerende idet den kun tillader kvinder som medlemmer. Siden er rent faktisk ulovlig iht. dansk lovgivning... Personligt har Jeg intet imod diskrimination af køn, race eller religion, men så længe vi mænd ikke må diskriminere kvinder fra og lave en Ol' Boys Club så er det ikke fair at kvinder må diskriminere mænd...
|
Er nysgerrige efter at høre, hvorfor siden er ulovlig... Sitet minder om www.vi-kvinder.dk som kom på banen for flere år siden og som havde fremgang de første par å, men hvor det nu går den anden vej. Hvis ulovlighedden består i den kønssortering sitet lægger op til, må dette site jo også være ulovligt. |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Hejsa, Det er ulovligt at diskriminere mellem mænd og kvinder, danskere og udlændinge mv. i fx ansættelsesretlige sammenhænge mv. Men det er ikke ulovligt at lave en portal der kun er for kvinder. Jeg er jurist og burde vide det Der findes i forvejen masser af portaler, som kun er for kvinder, og heller ikke nogen af dem er ulovlige. fx: - Morgendagens Heltinder - Women on their way - Vi-kvinder - Erhvervskvinder - Kvindelige virksomhedsejere - ....og mange andre. Frimurerne har eksisteret siden 1743, og de er heller ikke ulovlige....de er iøvrigt kun for mænd ;-) Smil Rikke
|
Hej Rikke. Tillykke med din side, den er rigtig lækker at kigge på. Alt held og lykke fremover :-) |