Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juhuu...over 500 medlemmer på KarriereVeninder.dk på under 1 uge.

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 10 person

Hej Alle,

For omkring 1 uge sinden lancerende jeg min meget længe ventede netværksportal for kvinder, www.KarriereVeninder.dk

Enkelte af jer kan måske huske, at jeg, når lokummet virkelig har brændt under mig, og det har det en del gange i processen, har jeg fået hjælp og vejledning på Amino.dk. Faktisk er den hjælp og vejledning en af årsagerne til, at KarriereVeninder nu, efter have været undervejs i 8 måneder - endeligt er lanceret!

Det er snart 1 uge siden, at portalen blev lanceret, og der er kommet lidt over 500 medlemmer.

Det er da meget godt gået, synes jeg Big Smile

Jeg har fået af vide, at når der er 1000 medlemmer på en portal, så er man "Home Free", da brugerskaren så er så stor, at portalen "Lever". Jeg vil glæde mig over de 500 der allerede er, men også se frem til, at der kommer endnu flere, og forhåbenlig endnu mere aktivitet er der er nu.

Smil

Rikke 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 11:06

Super god start. Tillykke med det.. Bliver spændende at følge hvornår du når de 1000Big Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:19

Rigtigt flot gået må jeg sige! Det er imponerende.

Sørg endelig for at smede mens jernet er varmt og få bredt budskabet ud via alle de sociale medier, links rundt omkring og gennem dit eget netværk med gode tilbud for at skaffe flere medlemmer - eller noget andet.

Det vil da være skønt at se endnu en succes blomste. Desværre må jeg jo nøjes med at høre om den her, men det er nu også fint.

God vind!

Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26

Hey 5 stjerner til dig, det har du fortjent Yes

Kan du oplyse, hvad du gjort for at markedføre din nye potal, siden du har opnået 500 medlemmer så hurtigt.

/Glenn.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:26

Hej Rikke,

Det er da super med så godt en start. 500 medlemmer på en uge lyder som noget, der kan brygges videre på, så du hurtigt når de 1.000 medlemmer også.

(Og så et let SEO-nørdet input: Overvej at lukke dit forum op, så alle kan læse det. Et aktivt forum kan tiltrække rigtigt mange besøgende fra søgemaskinerne også).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27

Supergodt gået. Men også fortjent - det er en flot og gennemført hjemmeside.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:32

Det er sgu godt gået, men fandme også en lækker side du har dig der.. Da jeg selv muligvis skal gang med et projekt, så kunne jeg godt tænke mig og hører hvem du har brugt til at lave din hjemmeside?

Og hvordan har du fået så mange tilmeldte allerede, altså hvilken form for reklame har du kørt?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:38

Hej Glenn,

KarriereVeninder.dk har kørt over Facebook som en hobbygruppe de sidste små to år.

Oprindeligt skrev jeg ud til en række kvinder på elitedaters.dk og inviterede dem til brunch, hvor alt var arrangeret (det skal lige siges at KarriereVeninder INTET har med dating at gøre. For en single-pige som mig, var det bare meget naturligt at benytte de medier jeg allerede var på, da jeg ønskede at skabe netværksrelationer til andre). Det blev en stor succes, og derfor oprettede jeg en gruppe på Facebook. I løbet af de sidste 2 år har jeg afholdt omkring 35 - 40 arrangementer i hele landet - ulønnet - for medlemmerne af KarriereVeninder.

Da KarriereVeninder.dk blev lanceret, skrev jeg ud til medlemmerne af grupperne på Facebook og inviterede dem til gratis at oprette en profil på sitet.

Jeg ville ønske, jeg kunne ryste op med en trylleformular for, hvordan man hurtigt får medlemmer, men det er "desværre" hårdt arbejde der ligger bag...og det forventer jeg, det bliver ved med at være.

Jeg har da også siddet med total strikhår i den forløbne uge og haft total dårlige nerver over, hvordan det nu skulle gå. Dårlige nerver har jeg nu stadig...det tror jeg først går over, når KarriereVeninder.dk er blevet en succes - også forretningsmæssigt.

SMil

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 11:39
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Rikke.

Tillykke med din hjemmeside og de mange medlemmer.

Jeg synes imidlertid, det er besynderligt at et af dine (mange) krav til en ny bruger, er at de skal have en adgangsgivende videregående uddannelse. Man kan jo udemærket være karrierekvinde uden nødvendigvis, at have en videregående uddannelse.  Jeg tænker f.eks på sportsudøvere, politikere, musikudøvere og ikke mindst rigtig mange selvstændige kreative kvinder, men dem er du åbenbart ikke interesseret i at have som medlemmer.

/Miriam

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:41

Tag du det helt roligt, så meget som i kvinder snakker så tror jeg at de nuværende 500 medlemmer vil snakke med deres veninder omkring siden og de vil snakke med deres veninder osv osv :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)