Det er lige præcis det, som jeg bygger min vurdering på!
I dit eksempel med fladskærmene og i det tilfælde at varen er på lager, så ville sælger her blive tvunget til at levere. Køber kan ikke idag forudsættes at være i ond tro med de priser som nogle fladskærme er kommet ned i. Så jo, det kan blive meget dyrt at være webshopejer!
Med venlig hilsen
Flemming
Tjaaa, man kan jo ikke længere tage forbehold for prisfejl, Man kan dog fortsat tage forbehold for udsolgte varer... You do the math...
Tjaaa, man kan jo ikke længere tage forbehold for prisfejl, Man kan dog fortsat tage forbehold for udsolgte varer... You do the math...
Kan man ikke tage forbehold for prisfejl længere? Det er da nyt for mig at høre - og nu tjekkede jeg lige alle de reklamer, der er kommet ind ad døren: De skriver alle som en, at de tager forbehold for udsolgte varer, leveringssvigt og trykfejl.
Kan man ikke tage forbehold for prisfejl længere? Det er da nyt for mig at høre - og nu tjekkede jeg lige alle de reklamer, der er kommet ind ad døren: De skriver alle som en, at de tager forbehold for udsolgte varer, leveringssvigt og trykfejl.
Så der er andre end jeg, der ikke har hørt det.
Med venlig hilsen
Flemming
Hej Flemming.
Det gælder desværre ikke webshops. Der har været flere eksempler på shops, der har måtte sælge varer til en total latterlig pris, der åbenlyst var en fejl.
Miriam: Har du nogle eksempler? Har der været afgørelser fra forbrugerstyrelsen eller lign?
Det ville da være meget rart at vide - altså om man skal melde »ups fejl pris« eller »ups udsolgt«......
Og nu vi er ved urimeligheder - så sad jeg i dag med returvarerne - ved 5 ud af 10 pakker viste det sig at kunden havde returneret én ud af én købt vare. Så jeg måtte pænt betale 5 gange 49 kr. retur for fragt. Det kunne jeg godt blive lidt hys over... reglerne er latterligt stramme for webshops. Nå, det var lige off topic - men rart at komme af med...