Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg kræve erstatningskøb?

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:
Det er lige præcis det, som jeg bygger min vurdering på! 

Mens du drikker Drinks og spiser Pizza med Ravn kan I diskutere om Humac har taget det forbehold!Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Flemming:
Det er lige præcis det, som jeg bygger min vurdering på! 

Mens du drikker Drinks og spiser Pizza med Ravn kan I diskutere om Humac har taget det forbehold!Big Smile

Næhhh hvor hyggeligt... jeg vidste bare at Flemming bare siger at han arbejder hele tiden Confused

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Flemming bare siger at han arbejder

Flemming arbejder??Hmm Hans oppetid på Amino svarer nogenlunde til Dandomains oppetider!Wink

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Henrik Krogh:

Flemming:
Det er lige præcis det, som jeg bygger min vurdering på! 

Mens du drikker Drinks og spiser Pizza med Ravn kan I diskutere om Humac har taget det forbehold!Big Smile

Næhhh hvor hyggeligt... jeg vidste bare at Flemming bare siger at han arbejder hele tiden Confused

Henrik: Jeg har lige læst deres vilkår igennem og de har ikke taget det forbehold, så vidt jeg kan se!

Helle: Ja, du må komme og spise pizza med os en dag! Wink

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:
Helle: Ja, du må komme og spise pizza med os en dag! Wink

ihhh tak - så kan vi også gennemgå vores kommende bog, ikke Cool

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Det er lige præcis det, som jeg bygger min vurdering på! 

I dit eksempel med fladskærmene og i det tilfælde at varen er på lager, så ville sælger her blive tvunget til at levere. Køber kan ikke idag forudsættes at være i ond tro med de priser som nogle fladskærme er kommet ned i. Så jo, det kan blive meget dyrt at være webshopejer!

Med venlig hilsen

Flemming

Tjaaa, man kan jo ikke længere tage forbehold for prisfejl, Man kan dog fortsat tage forbehold for udsolgte varer... You do the math...

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasVJ:

Tjaaa, man kan jo ikke længere tage forbehold for prisfejl, Man kan dog fortsat tage forbehold for udsolgte varer... You do the math...

Kan man ikke tage forbehold for prisfejl længere? Det er da nyt for mig at høre - og nu tjekkede jeg lige alle de reklamer, der er kommet ind ad døren: De skriver alle som en, at de tager forbehold for udsolgte varer, leveringssvigt og trykfejl.

Så der er andre end jeg, der ikke har hørt det. Surprise

Med venlig hilsen

Flemming

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Kan man ikke tage forbehold for prisfejl længere? Det er da nyt for mig at høre - og nu tjekkede jeg lige alle de reklamer, der er kommet ind ad døren: De skriver alle som en, at de tager forbehold for udsolgte varer, leveringssvigt og trykfejl.

Så der er andre end jeg, der ikke har hørt det. Surprise

Med venlig hilsen

Flemming

Hej Flemming.

Det gælder desværre ikke webshops. Der har været flere eksempler på shops, der har måtte sælge varer til en total latterlig pris, der åbenlyst var en fejl.

/Miriam

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam: Ok, det havde jeg så ikke hørt om. Man skal godt nok træde varsomt efterhånden!

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam: Har du nogle eksempler? Har der været afgørelser fra forbrugerstyrelsen eller lign?

Det ville da være meget rart at vide - altså om man skal melde »ups fejl pris« eller »ups udsolgt«......

Og nu vi er ved urimeligheder - så sad jeg i dag med returvarerne - ved 5 ud af 10 pakker viste det sig at kunden havde returneret én ud af én købt vare. Så jeg måtte pænt betale 5 gange 49 kr. retur for fragt. Det kunne jeg godt blive lidt hys over... reglerne er latterligt stramme for webshops. Nå, det var lige off topic - men rart at komme af med...

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)