Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg kræve erstatningskøb?

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasVJ:
Bortset fra e-mærkede butikker. E-handelsfonden kræver at den automatisk udsendte kræftelse er en ordrebekræftelse.

Tænkte det nok.... men så må varerne jo være udsolgte....

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ThomasVJ:

Bortset fra e-mærkede butikker. E-handelsfonden kræver at den automatisk udsendte kræftelse er en ordrebekræftelse.

Spørgsmålet er, om E-handelsfonden efterhånden ikke er ved at sende sig selv i graven? De færreste e-butikker ser nogen fordele i at være medlemmer og hvis der nu pludselig opstår større juridiske forskelle mellem medlemmer og ikke-medlemmer, så tør man ikke spå om, hvor længe E-handelsfonden overlever.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Flemming:
Det er lige præcis det, som jeg bygger min vurdering på! 

Mens du drikker Drinks og spiser Pizza med Ravn kan I diskutere om Humac har taget det forbehold!Big Smile

Ja ja tilstå du bare at du er misundelig fordi du ikke er med til lidt  Drinks  Pizza    Stick out tongue 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Ja undskyld, lidt useriøst.

Min pointe er bare, at den oprindelige tråd er, som temmelig mange også har skrevet, temmelig åndsvag og en stor del af den nuværende diskussion ikke rigtig længere følger tråden i det oprindelige indlæg.

Jeg mener derfor, og det er faktisk seriøst ment, at det da er en fin, fin måde at skaffe sig en masse billige point på.  Du får jo som trådholder point hver eneste gang en svarer, så det er vel ikke helt ved siden af!

Mvh

Ohm

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes da tråden er vendt til noget positivt og brug bart som jeg bl.a lærte noget nyt af! Så helt åndsvag har den ikke været:)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohm Holding:

Hej Flemming

Ja undskyld, lidt useriøst.

Min pointe er bare, at den oprindelige tråd er, som temmelig mange også har skrevet, temmelig åndsvag og en stor del af den nuværende diskussion ikke rigtig længere følger tråden i det oprindelige indlæg.

Jeg mener derfor, og det er faktisk seriøst ment, at det da er en fin, fin måde at skaffe sig en masse billige point på.  Du får jo som trådholder point hver eneste gang en svarer, så det er vel ikke helt ved siden af!

Mvh

Ohm

Hør nu her - det er sgu da det her som gør amino til noget særligt... en tråd som udvikler sig, er da netop hvad der gør en debat god. Det er virkelig en ommer.....

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohm Holding:
Du får jo som trådholder point hver eneste gang en svarer, så det er vel ikke helt ved siden af!

Det er ikke korrekt. Tag evt et kig på trådstarters pointssum. Det er ikke den store høst af karmapoint. Hvorfor så megen fokus på karmapoint. Amino er også hjælpsomhed og hygge. Karmapoint - lad os tale om værdi den dag Thorbog vil lege sit sommerhus ud for karmapoints!

Henrik

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

Jeg kan jo se, at folk ikke rigtig brød sig om mit indlæg.  Det er naturligvist lidt groft, men det jeg faktisk prøver at sige, er jo netop, at det jo helt seriøst er en måde hvorpå du kan skaffe dig en masse "billige" debatpoint!

Du får jo som trådholder point hver gang nogen svarer på dit indlæg.  Det er faktisk sådan lige i øjeblikket, at mindst halvdelen af debatten ikke har noget at gøre med det oprindelige indlæg.  Min pointe er derfor, at man ved at "tirre" folk eller stille et andet tåbeligt spørgsmål kan skaffe sig MASSER af point.    Man skal blot passe på, ikke at være for grov, for så koster det sgu minus-point (hvad jeg lige har erfaret)

Mvh

Ohm

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohm Holding:

Hej Flemming

Ja undskyld, lidt useriøst.

Min pointe er bare, at den oprindelige tråd er, som temmelig mange også har skrevet, temmelig åndsvag og en stor del af den nuværende diskussion ikke rigtig længere følger tråden i det oprindelige indlæg.

Jeg mener derfor, og det er faktisk seriøst ment, at det da er en fin, fin måde at skaffe sig en masse billige point på.  Du får jo som trådholder point hver eneste gang en svarer, så det er vel ikke helt ved siden af!

Mvh

Ohm

Det fede ved trådende er netop, at de kan føre til helt andre emner og gøre os alle klogere i en anden retning end vi havde regnet med. At nogen så scorer lidt point på det - so what?

Hvordan kan du overhovedet tage Aminos pointsystem seriøst? Confused

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohm Holding:

Ja undskyld, lidt useriøst.

Min pointe er bare, at den oprindelige tråd er, som temmelig mange også har skrevet, temmelig åndsvag og en stor del af den nuværende diskussion ikke rigtig længere følger tråden i det oprindelige indlæg.

Jeg mener derfor, og det er faktisk seriøst ment, at det da er en fin, fin måde at skaffe sig en masse billige point på.  Du får jo som trådholder point hver eneste gang en svarer, så det er vel ikke helt ved siden af!

Hør nu her.... Det er da netop når en tråd udvikler sig i forskellige retninger at den bliver interessant - og det er netop det som gør amino fantastisk ind i mellem. Jeg tror lige jeg giver Flemming 5 stjerner for at være med i en god debat Wink

 

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)