Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grunde i udlandet

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

jeg står og overvejer sammen med en kammerat at købe nogle grunde i udlandet. Grundene skal være til at bygge på og sælge videre senere.

Er der nogle der har nogle erfaringer med det. Kan bare bare uden videre købe grunde i udlandet og bygge på dem? her tænker jeg både på et normalt hus og måske større bygningen, f.eks. ferie lejligheder.

Vil meget gerne hører fra folk som ved lidt og kan hjælpe. Også gerne fra folk som kender internet sider hvor man kan læse om det.

MVH

Andreas

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:26

Hej Andreas,

Spændende projekt. Jeg har ikke selv nogle erfaringer med det, men kunne da umiddelbart forestille mig, at du skal undersøge med den lokale kommune - Man må i udlandet også have noget der hedder lokalplaner etc.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:43

Hej Andreas

Hvad er jeres koncept/finansiering.

Jeg har stor viden om Italien, ejendomme og byggeri mv., kan hjælpe jer i Italien, bor hernede.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:55

Hej Finn,

Findes der en side som idag hvor man kan finde en oversigt over hvilke huse der er til salg hos forskellige ejendomsmæglere ?

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:16

Hej Klaus

Der findes ikke en samlet side. Der er kun de enkelte mægleres sider og dem er der mange af.

Det italienske marked er et rigtigt "marked", hvor man skal holde tungen lige i munden, hvis man vil sikre sig den optimale købspris.

Da vi startede med at kigge på hus hernede, så blev konen af og til helt vild og begyndte straks at møblere osv., det spottede mæglerne og så steg prisen op til 300 % !

Men det er muligt, at finde sig et fint ferie hus hernede til omkring 300.000 kr og ruiner findes fra 100.000 kr.

Jeg arbejder hernede, som uvildig køberkonsulent, jeg kan efterhånden navigere uden om de værste banditter, så hvis du vil købe hernede, så kan jeg hjælpe dig.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 15:21

hey finn.

Jamen vi vil gerne have et par grunde rundt i europa. hvor vi overveje flere muligheder.

1. Bygge et hus og sælge det igen

2. Bygge f.eks. udlejnings lejligheder på grunden

3. holde grunde nogle år og sælge den forhåbentlig til en bedre pris.

Men vi er mest til 1 og 2. vi vil meget gerne lave flere lejligheder og små hoteller rundt omkring.

Hvordan er markede i italien lige fortiden?

hvordan er det nemmest at låne penge til sådan nogle projekter ved du det?`

MVH

Andreas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:24

Du skal sku være meget mere præcist i dit indlæg, hvis du vil have et svar. Der er lokale regler, love og hensyn at tage i alle lande, hvorfor det kun kan blive meget overfladisk, når du spørger så bredt...

Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 15:39

hey Fashion - seller

Kan man som dansker frit købe grunde over alt i verden?

MVH

Andreas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:47

SælgerOdense:

Kan man som dansker frit købe grunde over alt i verden?

Du kan som menneske af enhver nationalitet mere eller mindre frit købe world wide, men der er nok nogle lande jeg ville holde mig ude af...

Især lande med suspekt lovgivning overfor udlændige, lande med manglende retsvæsen, lande hvor din retssikkerhed er minimal eller lande hvor der er et fjols som sidder på magten, og hvor fremtiden er ligeså usikker, som Jyske Banks investeringsfond ;D

Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 16:18

Hey Fashion-seller

OK:)

Hvordan med investering og sådan, har du erfaring med det. det er vel ikke bare lige sådan at gå ind i banken og låne. f.eks. 16 000 000:)

Hvordan og hvor kan man låne penge ved du noget om det?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)