Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en lille virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

jeg tænkte at jeg gerne vil i gang med en lille mindre virksomhed, for sjov, og som en start på et eller andet.

Jeg tænker på om man kan starte en virksomhed uden de store omkostninger, så man kan prøve at komme lidt i gang
Hvad kan man lave ??

mvh. mads rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:35

Hej Mads,

Det at få et CVR-nr til en enkeltmandsvirksomhed koster ikke noget, det er bare et stykke papir og du er igang. Du kan indtil din omsætning når 50.000 i de foregående 12 måneder slippe for momsregistering.

Alt afhængelig af hvad du skal lave, så skal du måske regne med lidt opstartskapital til varelager, hjemmeside etc.

Ja hvad kan man lave - Jeg synes du skal vende dem om og sige, Hvad har og lyst til at lave, om kan der være nogen der har interesse i at købe det af mig. Det skal gerne være lysten der driver værket når det skal foregår i din fritid

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:35

Hej Mads,

Hvis du skal starte som selvstændig, så kan du ligeså godt gøre det inden for et område der interesserer dig. Så spyt ud, hvad er dine interesser og dine kompetencer?

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 13:18

Jeg har i en tidligere tråd skrevet om en hjemmeside jeg bygger på indenfor Arkitektur og design. --> http://www.amino.dk/forums/t/72888.aspx

I fremtiden skulle min hjemmeside også omfatte lamper og tøj, "på et lille niveau" jeg er i gang med at designe en lampe og noget tøj.
lampen skal laves af plexiglas.
Det kunne være sjovt at sælge et par stykker af dem. om ikke andet til familien :)
Udover hjemmesiden, er jeg i gang med at designe et lille hus, i en åben idékonkurrence. det er selvfølgelig en god mulighed for at gøre sig bemærket.

Men jeg tænkte på om der var andre muligheder for virksomhedsstart, hvor budgettet er lille. Gerne for denne kategori, men også for andre. det vigtigste for mig er at kunne komme i gang med noget.

foreløbig mange tak for jeres svar.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)