Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside, arkitektur.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

Jeg er helt ny her inde, og har læst mange tråde og synes det er et lækkert forum, jeg gerne vil deltage i.

Jeg er gået i kamp med opbygning af en hjemmeside, hvor jeg fremviser huse, som jeg selv har tegnet.
Jeg har tegnet ca. et dusin huse, på et bredt grundlag, fra bådhuse, bakkeliggende huse, og moderne energibesparende huse. Alle sammen med et moderne og "tidløst design"
Jeg har brugt mange timer i hvert hus, men har ingen erfaring indenfor ingeniør arbejdet. (om det noget der holder, hvordan og hvorledes med varme strøm osv.
Så min hjemmeside bygger kun på idéer og designs.
Siden er desværre ikke lagt ud endnu.

så mit spørgsmål lyder på, om man kan tjene penge på design og idéer, eller lign.

Med venlig hilsen mads rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 34
Fra  UpCopenhagen 2ndhand Skrevet kl. 11:15

Hejsa

Ja - det mener jeg sagtens man kan.. Men det hele afhænger af, hvordan man præsenterer sit arbejde. Umiddelbart kunne jeg sagtens se behovet for en underrådgiver i forbindelse med projekter, hvor en kreativ designer kunne bruges.

Jeg vil da anbefale dig at udbygge dit reference materiale yderligere. Og - med din hjemmeside er du jo allerede godt igang!

Og - så må du undersøge, om der er juridiske aspekter der gør sig gældende i forbindelse med prækvalifikation til forskellige udbud. Jeg kender ikke din baggrund, og ved ikke hvad reglerne siger.

Men man kan løbende holde sig opdateret vedrørende udbud, og kan derigennem deltage i konkurrencer i forbindelse med design - f.eks. af huse.

Jeg har et netop opstartet rådgivningsfirma - og har erfaring fra landskabsarkitekt og arkitektbranchen. Du er velkommen til at konsultere mig, såfremt jeg kan hjælpe.

Ellers kan jeg anbefale at tage kontakt til dit lokale væksthus:-)

Mvh Mia

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 16:44

Mia Groot:

Men man kan løbende holde sig opdateret vedrørende udbud, og kan derigennem deltage i konkurrencer i forbindelse med design - f.eks. af huse.

- Det er nemlig rigtigt, jeg har været inde og undersøge diverse konkurrencer, og det har også været et udgangspunkt i starten at ville deltage i.
Husker bare mange at konkurrencerne havde den politik, at man skulle være i faget eller forening, eller lign. for deltagelse.

Men, mange tak for svaret, jeg må se hvad fremtiden bringer :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 34
Fra  UpCopenhagen 2ndhand Skrevet kl. 21:40

Ja - der er ikke andet for. Held og lykke med det!

Når først du har bidraget i et projekt som blev udført - så er der sikkert lidt mere vind i sejlene:-) Du må bare networke alt det du kan, og gøre dig synlig som en reel aktør på markedet - og det er du jo igang med via din hjemmeside..

Mai

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)