Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig PHP-programmør samt webdesigner søges..

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi leder med lys og lygte efter nogle dygtige folk der kan færdiggøre / kode vores hjemmeside.. Vores tidligere programmør kan pludselig ikke overskue det længere, og har meldt fra.. ikke langt fra mål. Siden er kodet fra bunden i PHP, og vi har alle filerne liggende... 

Vi er godt klar over det aldrig er rart at overtage andres arbejde, men vi står i en meget uheldig situation, og skal have siden færdig hurtigst muligt da deadline allerede er overskredet med flere mdr...

Desuden mangler vi en designer der kan levere et professionelt design.. Ihvertfald give det eksisterende design et løft.

Mvh.

Sune & Johnny

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:07

Hej,

Det lyder som en opgave vi har klaret et par gange før Smile

Har i en specificeret liste med opgaver som ikke er løst, ellers skal vi nok hjælpe jer i mål.

Du kan læse mere om vores referencer her:
http://www.danskwebinnovation.dk/cases/

I kan kontakte mig på mail, på telefon 89 938 138, eller skrive jeres kontaktoplysninger, så kan vi hurtigt få sat luft under jeres projekt.

Vh Henrik

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:20

Hej Sune & Johnny

Det ville være rart med lidt mere info omkring hvad det er der skal udvikles og hvor meget der det drejer sig om. Det lyder som et størrer projekt hvis jeres tidligere programmør er sprunget fra? Du må meget gerne sende en privat besked med mere info, så skal jeg se om det er noget jeg kan hjælpe jer med Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23

Jeg kan klare opgaven. Send mig evt. en privat besked.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:26

Hej Sune & Johnny,

1902 Software ville måske løse jeres problemer. 

I kan se eksempler på grafsik arbejde her:

http://www.1902express.dk/index.php?id=29

I kan se vores grafiske design priser her:

http://www.1902express.dk/index.php?id=6

Samt vejledende tidsforbrug her:

http://www.1902express.dk/index.php?id=12

I kan se Danske kunde referencer her:

http://www.1902software.dk/index.php?id=41

Jeg håber at ovenstående fanger jeres interesse. Jeg kan kontaktes på peter.skouhus@1902software.com eller på Skype: SKOUHUS

Med venlig hilsen,

Peter Skouhus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:57

Hej i I skal være velkommen til at kontakte mig også hvis ikke i allerede har fundet en til det :)

mmc@mc-solutions.dk

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 14:02

Henrik P.:

Hej,

Det lyder som en opgave vi har klaret et par gange før Smile

Har i en specificeret liste med opgaver som ikke er løst, ellers skal vi nok hjælpe jer i mål.

Du kan læse mere om vores referencer her:
http://www.danskwebinnovation.dk/cases/

I kan kontakte mig på mail, på telefon 89 938 138, eller skrive jeres kontaktoplysninger, så kan vi hurtigt få sat luft under jeres projekt.

Vh Henrik

Hej Sune og Johnny,

Jeg kan varmt anbefale Henrik fra Dansk Web Innovation - de er virkelig dygtige til PHP.

Jeg håber I finder en samarbejdspartner, som kan færdiggøre jeres projekt!

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:42

Hej Sune & Johnny,

Vi vil da også meget gerne ligge billet indSmile, så hvis det stadig er aktuelt, så send en mail til mig med lidt flere detaljer omkring opgaven.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:12

Hej Sune og Johnny

Jeg vil også godt hjælpe jer. Jeg har meget erfaring inden for PHP og grafisk design, og har tit tilrettet kode i eksisterende sider.

Send mig gerne en uddybende mail med hvad i skal have rettet og hvad der skal rettes i designet. Min mail er chiel@pephers.org - se eventuelt også min hjemmeside.

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:23

Hej med jer,

Det med php-koden er jeg ikke sikker på, at jeg har plads i kalenderen til (afhænger af omfanget), men jeg vil meget gerne byde ind med et lift til designet.

Jeg kan kontaktes på peter@e-entrepreneur.dk for yderligere, hvis i ikke allerede har en samarbejdspartner på plads.

Mange venlige hilsener
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)