Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav konvertering på webshop

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår godt, hvad du mener, men i dette tilfælde kommer de besøgende via organisk søgning, dvs de søger efter en dyrhandler.

Men formålet er ikke at skaffe en engangsindtægt med sin butik men at skabe stamkunder og ambasadøre. Så det at bruge penge på SEO og andet er ikke løsning pt., men at lære at skabe tætte relationer til sin eksisterende kunder.

I en fysisk butik har man personale til dette, men online handler det om at udnytte de muligheder internettet giver os til at skabe den relation der rammer potentielle kunders interesser og behov, der iblandt Google analytic og behovs analyse.

Så min anbefaling er at bruge eksisterende kunder til at forbedre kunderelationerne og så derefter bruge resourcer på at skaffe flere kunder. Dette er den bedste fremgangs måde, når man har begrænset økonomiske midler til rådighed.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:43

Det kan jeg selvfølgelig godt følge dig i, men konverteringsoptimering handler jo også omkring at få kunden til at købe mere af gangen, som det handler om at få kunden til at anbefale andre. Jeg giver dig dog helt ret i at det er vigtigt at få skabt nogle nye kunderelationer via de eksiterende kunder. Men altså konverteringsoptimering handler jo om rigtig mange ting, lige fra at minimere antal af supportmails til at skabe mersalg samt et nemmere intranet.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52

spot on Yes

Så er spørgsmålt, hvor skal man starte, når de økonomiske resourcer er minimal ?

Og det er jo en personlig vurdering, som vi begge er inde på. Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 22:57

Glenn Kibsgaard:

spot on Yes

Så er spørgsmålt, hvor skal man starte, når de økonomiske resourcer er minimal ?

Og det er jo en personlig vurdering, som vi begge er inde på. Big Smile

Ja, det giver jeg dig ret i :-)

Et andet problem er også at, som jeg personligt også er støt ind i, er at når man har at gøre med en færdiglavet, hostet løsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Hvad tænke du her med færdig lavet ?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 23:17

Altså fx. DanDomain, hvor det er begrænset hvad man kan redigere i..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

Okay.

Ja, det giver vel nogle udfordringer. En udfordring man som ny webshop-ejer ingen mulighed har at kende til før det er vel for sent, vil jeg tror.

Have en kanon uge, Nikolaj.

Hygge Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 23:30

Glenn Kibsgaard:

Okay.

Ja, det giver vel nogle udfordringer. En udfordring man som ny webshop-ejer ingen mulighed har at kende til før det er vel for sent, vil jeg tror.

Have en kanon uge, Nikolaj.

Hygge Big Smile

Det er det, og det er man ikke klar over i starter, hvilket jeg heller ikke var. Men ja, der er ikke så meget at gøre ved det.

I lige måde, Glenn! :-)

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)