Hvis visionen er at bekæmpe spam, så er et succeskriterie vel, at du bliver arbejdsløs ;-) I har jo også andre interessante produkter, der nok ikke bliver overflødige (ikke at jeg tror, SpamFighter gør det indenfor nær fremtid). Derudover er jeg i gang med et nyt koncept, hvor vi nok godt kan bruge noget ekstra arbejdskraft.. |
Spam sendes med os som afsender!
Bare husk at sæt det korrekt op ellers giver det bare problemer... En ide er osse at tjekke jeres mail server om den er sat korrekt op... eks. at alle ikke kan bruge den til at sende mails ud med... |
![]() Her kommer lige en opdatering: Jeg har idag checket alle virusscanner-logs og ligeledes været vores mailserveres logs igennem. Vi har desuden en række sikkerhedsfeatures som ligeledes er checket. Og alt viser at emailene ikke stammerne fra vores egne gateways. Jeg har checket et par af de emails som er bouncet tilbage og det er tydeligt at IP-adressen på de SMTP-servere som står som oprindelige afsendere, ikke hører under DK, hvilket de normalt vil gøre hvis de kom fra os. Alle afsender-navnene er også nogle som ikke eksisterer hos os - så som cathy snabelA mediamouse.dk, chrisie snabelA mediamouse osv. osv. Så internt er vi altså clean. Det er dog stadig pi.... irriterende at ens domæne pludselig figurer som afsender af spam. Men som I selv skriver, så er der ikke rigtigt noget at gøre ved det. |