Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt nyt firma i EU vær med fra startet og tjen kassen

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 28-09-2006 15:25:51 Forfatter: RandomAccess Først.. jeg er enig med Tommy (selvom du prøver at vride dig udenom med en masse polemik) at du med dit indlæg siger at vi er lettere retarderet her på amino.
Desuden kunne jeg jo godt tænke mig at vide hvad du egentlig laver her, da du jo nok er i den højere ende af IQ skalaen.

Desuden troede jeg altid at intelligente mennesker stiller sig kritisk overfor ting og det er de 'ikke intelligente' der bare råber 'ja og amen' så snart der kommer noget nyt??

PS: Hvordan fandt du frem til listen med aminoernes IQer .. kan du ikke lige sende den til mig?
PPS: Efter en hurtig check har ALLE dine indlæg været PRO MLM ligemeget hvad det nu var der blev solgt. Så jeg mener at du jo, efter dit eget udsagn, må være lige så utroværdig som alle dem der altid taler imod?

Hvis du svarer på mit indlæg, kan du være så venligt lige at highlighte de interesante ting, fatte dig lidt kortere.. min 'mellemstor' IQ kan ikke klare presset af meterlange indlæg

På forhånd tak






Hvem skriver du til?

 

PS. Kan ikke lide Agel.



Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-09-2006 15:08:54 Forfatter: netMedia.dk
Dato: 28-09-2006 14:40:45
Forfatter: James

Hej Christian


Bla bla bla....










...hold da op et langt indlæg. Har skimmet det igennem, og kan se at du er gået over til bandeord, skriver jeg har begrænset viden mm. Alligevel så du ikke det jeg skrev. Jeg skrev at jeg er kritisk over for MLM konceptet, ikke at det alt sammen er djævlens værk.
Anonymitet er selvfølgelig ok,  for mig er det bare lidt lettere at tage dem man debatterer med seriøst hvis de bare melder ud hvem de er. På samme måde som Thor som skrev indlægget gør, hatten af for det. Dit valg.

Tag nu en kop kaffe, sæt dig ned og tag en rolig indånding, så skal det nok gå alt sammen.


 

Hvis jeg tager det mere roligt går jeg i koma.

Jeg kan med rette skrive om din begrænsede viden hvad angår MLM; for det fremgår ganske tydeligt af dine indlæg.

IGEN er det ikke ens betydende med, at du nu er dum eller uintelligent. Det er bare ét af de punkter hvor du har meget at lære... Jeg har selv nogle andre punkter, hvor jeg er ret uvidende og det er en menneskelig begrænsning som jeg accepterer. - Man kan ikke vide alt om alt.

 

Men hvis du skal krybe udenom i stedet for, at bare overveje noget af min kritik... Jamen så bliv du endelig bag din uigennemtrængelige mur af pessimisme. Men lad være med at bebrejde mig for, at jeg ikke ser noget seriøst i din kritik udover nogle ret seriøse anklager og jeg synes ikke, at du er fair overfor de indblandede parter.

 

Hvad forhindrede dig i, at spørge ind til de ting du ikke tror på? Hvorfor fik de ikke muligheden for at redegøre for deres udsagn INDEN du gik ind og anklagede dem?
Jeg tror det er fordi du er græsk/katolsk overfor svaret. Du skal bare af med noget galle.

 

Hvis dette er helt ved siden af; så kan du allerede nu bevise det og gå i dialog med de mennesker du har kritiseret.

Er det ikke på tide at du får indsigt i, hvad det egentlig er du kæmper så bravt for?

 

 

Mvh.

 

James

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-09-2006 15:47:31
Forfatter: James 

Hvis jeg tager det mere roligt går jeg i koma.

Jeg kan med rette skrive om din begrænsede viden hvad angår MLM; for det fremgår ganske tydeligt af dine indlæg.

IGEN er det ikke ens betydende med, at du nu er dum eller uintelligent. Det er bare ét af de punkter hvor du har meget at lære... Jeg har selv nogle andre punkter, hvor jeg er ret uvidende og det er en menneskelig begrænsning som jeg accepterer. - Man kan ikke vide alt om alt.


Men hvis du skal krybe udenom i stedet for, at bare overveje noget af min kritik... Jamen så bliv du endelig bag din uigennemtrængelige mur af pessimisme. Men lad være med at bebrejde mig for, at jeg ikke ser noget seriøst i din kritik udover nogle ret seriøse anklager og jeg synes ikke, at du er fair overfor de indblandede parter.


Hvad forhindrede dig i, at spørge ind til de ting du ikke tror på? Hvorfor fik de ikke muligheden for at redegøre for deres udsagn INDEN du gik ind og anklagede dem?
Jeg tror det er fordi du er græsk/katolsk overfor svaret. Du skal bare af med noget galle.


Hvis dette er helt ved siden af; så kan du allerede nu bevise det og gå i dialog med de mennesker du har kritiseret.

Er det ikke på tide at du får indsigt i, hvad det egentlig er du kæmper så bravt for?



Alt jeg skriver er i dialog, jeg er på ingen måde pessimist, det er ikke på baggrund af begrænset viden jeg skriver mine indlæg, jeg kryber ikke uden om din kritik.
Jeg syntes personligt bare ikke at dine kilometerlange indlæg rykker nogen steder, og har en kedelig retorisk intetsigende argumentation.  At du føler dig personligt truffet over at jeg kommenterer på en anden persons indlæg som lover at man kommer til at "tjene kassen", er dit problem - ikke mit.

At du tydeligvis syntes at jeg er et fjols, og angriber mig personligt generer mig heller ikke (se ovenstående argumentation), jeg syntes stadig at tråden initierende indlæg er noget vrøvl, og vil til enhver tid kommentere kritisk på indlæg der lover hurtige penge, uden at beskrive hvorfor.

Accepter det, og lad nu være med at spilde 2300 ord (og 10 minutter af alles tid) på at kommentere min holdning, som du alligevel ikke kan ændre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 28-09-2006 12:27:57 Forfatter: James
Tak for den omgang sludder. Det tvang sgu smilet frem.
[...]
så er jeg et rigtigt dumt svin og stolt af det.


I lige måde, og som altid var dit ligeså latterligt, grov og intetsigende som det var langt. Men jeg kan se at vi åbenbart er enig på nogle punkter.


Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad står MLM for?

Jeg har regnet ud at det ene af m''erne må stå for Mudderkastning, men jeg kan ikke regne resten ud...

 

Gider I ikke godt lige tage jer sammen og så føre en seriøs og sober debat, det her er da efterhånden pinagtigt!

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-09-2006 16:52:55
Forfatter: ellegaard
Hvad står MLM for?



Nej nej nej, det er skam ikke noget med muderkast, men godt bud...

Det står for "Meget Ligegyldig Markedsføring", evt  "Middelmådig Livsløs Mudderkastning",  måske endda "Mange Lalleglade Musikere"

(og nej det var ikke en stime af negative strømninger mod MLM, blot et lille off-topic forsøg på humor)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
hehe

Sidder man en dag og keder sig, så er MLM debatten altid der jeg går hen...

En ting er at der er nogle Anti-mlm''er der er kritiske og stiller spørgsmål, en anden ting som efter min mening er endnu mere komisk er at aktive mlm''ere ødelægger det for hinanden. Jeg har efterhånden set utallige indlæg hvor James er gået i kødet på anti-mlm''ere og derved trukket tråden helt væk fra emnet, ligesom denne tråd, og det sker stort set i hver eneste mlm debat.

Et godt råd ville være at prøve lade personen der har oprettet spørgsmålet forsvare sig selv, det er trodsalt hans foretning, og så må han også kunne forsvare den, uden at skulle have Hr. James til at skrive kilometer lange indlæg, der alligevel kunne udtrykkes med en enkelt linie.

Det starter med at et par brugere "brokker" sig over der ikke er noget indhold i tråden, lad dog Thor selv komme med mere istedet for at begynde at "forsvare" og derved ødelægge tråden..

Men tak for et godt grin, jeg vil fortsætte min dag med noget lidt mere fornuftigt.
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er mange ting som fylder i mit hoved lige nu. Men jeg har kun få ting at sige.

 

I kan tage al jeres samlede kritik imod mig og alle de forfærdelige ting I synes jeg er og spørge jer selv; Om I overhovedet er en skid bedre selv.

Jeg tilstår gerne, at jeg kan være grov og direkte. Hvad jeg ikke gør, er at kalde enkelte personer for fjolser, svin, idioter eller lignende. - Det er sådan I tolker det, men det er ikke det jeg siger.

Jeg er meget stødt over den måde, I samarbejder om at angribe mig på min egen person på den måde.

I tager enkelte af mine udtalelser og bringer det allermest negative frem i dem. Det støder mig, at I bevidst manipulerer mine ord på denne måde. - Især fordi jeg faktisk prøver på, at følge jer i jeres holdning.

 

I er på ingen måde priviligeret til, at tørre lorten af på mig, for det er jer der har gjort det personligt og det er  jer der pisker en stemning op. - Jeg er ALTID villig til at gå i dialog og det var åbenbart ikke nok.

 

Lige nu kan I rent ud sagt rende mig et sted!.. og I skal ikke bebrejde mig for mit følelsesmæssige udbrud. Jeg vil fandme mene, at jeg fortjent det ovenpå den hetz.

 


James

 

 

 

 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-09-2006 12:27:57 Forfatter: James
Det forekommer mig ikke særlig intelligent; ligesom jeg vil vove den påstand, at størstedelen af Amino´s brugere nok ikke går ind under betegnelsen, som værende direkte intelligente. Men ikke dermed sagt at folk er dumme.
Mvh.
James
.......


I er på ingen måde priviligeret til, at tørre lorten af på mig, for det er jer der har gjort det personligt og det er  jer der pisker en stemning op. - Jeg er ALTID villig til at gå i dialog og det var åbenbart ikke nok.

 Lige nu kan I rent ud sagt rende mig et sted!.. og I skal ikke bebrejde mig for mit følelsesmæssige udbrud. Jeg vil fandme mene, at jeg fortjent det ovenpå den hetz.

 James


Det var da en utrolig gang bavl at komme med. Som du selv skriver andetsteds, så ved du godt inden du skriver et indlæg hvad du VIDSTE der ville blive misforstået. Hvis det er tilfældet, så blev du jo faktisk ikke misforstået, mester.

Nu må det klynkeri stoppe - Verden er ikke imod James - bare rolig. Men Verden føler vist heller ikke at det er synd for James og at han selvfølgelig skal have lov at komme med sine følelsesmæssige udbrud. Dette er en skriftlig debat, og som et voksent og intelligent menneske, må man respektere, at man bliver stillet til regnskab for sine ytringer.


Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders



 



Kunne du ikke bare have holdt din mund?



 



Seriøst... Prøv med lidt situationsfornemmelse - jeg har fået nok skidt i hovedet i dag. TAK!



 



Jeg finder din og "deres" måde at behandle folk på ganske frastødende. Jeres evne til at håndtere modstand på jeres synspunkter er heller ikke positiv; ellers ville I ikke falde ned på så lavt et plan, hvor I nu er 4 rottet sammen imod 1 og der er jo ikke tale om hetz neeeej!... og det er bare mig der tror verden er imod mig... Ja da!



Du skal ikke tale ned til mig som var jeg en tåbe og hvis nogen skal styre deres paranoia; så er det fandme jer, der skal styre jeres paranoia over den modstand I får!



 



Men det er kørt så langt af sporet, så jeg ikke engang kan overskue den kaskade af løgne og anklager jeg har modtaget. I kan desuden være sikre på, at jeg ikke har i sinde at stå mål til den slags.



 



Jeg er stået af denne tråd - for det er bare for langt ude det her og jeg ønsker ikke at deltage under vilkår; hvor belæg og argumentation er overflødige og debatten vindes af dem, der kan svine modparten mest til. Under disse vilkår er I mig suverænt overlegen. 



 



Men altså... jeg mener det virkelig. Jeg er pisse hamrende vred på jer. - Jeg har kun sjældent følt mig så stødt, som jeg har i dag og dit bidrag oveni Anders... Wow... Tak! Jeg ville ønske jeg kunne gengælde din venlige gestus, men jeg er tabt for ord... Jeg prøver at begrænse mit brug af bandeord og min tak til dig ville opbruge hele mit års kvote af bandeord.



 



Tak for dit bidrag og jeg ønsker dig al held og lykke fremover. Men du kan også rende mig et sted.



Side 3 ud af 5 (48 indlæg)