Hej Thor
Det kunne være spændende, hvis du om et års tid ville beskrive dit forløb mht. Agel.
Det kunne være interessant at se, hvor stor en del af din indtægt, der på det tidspunkt kommer fra
salg, og hvor stor en del der strømmer op til dig gennem pyramiden.
Jeg vil advare dig mod at forsøge at sælge Agel - eller hyre nye sælgere - i forbindelse med din danseskole. Du risikerer at skubbe gode dansekunder fra dig.
I øvrigt synes jeg, du bør tage stilling til, om du virkelig synes at små plastictuber med gelé er et produkt, som danskerne mangler. Bliver danskerne gladere af at sutte geleklumper ud af dine plastictuber? Jeg tror det ikke.
I øvrigt er det for mig at se beskæmmende, at du i indlednignen taler om at "tjene kassen" og "leve din drømmelivsstil", når du selv forestiller dig, at du skal have en lille sideindtægt ved siden af dit almindelige arbejdet. Hvorfor ikke markedsføre dig med det, som du reelt selv tror på:
"Sælg noget gelé i din fritid og få en lille sidegevinst - hvis du kan få andre til også at sælge gelé i deres fritid, kan du måske få en større sidegevinst".
mvh Hans