Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt nyt firma i EU vær med fra startet og tjen kassen

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du klar til at leve din drømme livstil?

Kontakt mig idag for at finde ud af mere om Agel og hvordan du tjener hvad du er værd!
Lige nu leder vi efter Ledere til at opbygge fundamentet her i EU.
Handel nu og vær med fra begyndelsen og tjen kassen. Jeg vil personlig oplærer og vejlede dig til du opnår dine mål.

Thor Windfeldt
Tlf: +45 86 188 858
Mobil: +45 60 818 797
E-mail: thorwindfeldt@hotmail.com
web: https://www.globalagelonline.com/thorwindfeldt/

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:21
Jeg har lige sendt dig en PM.

ER det vansekligt at forstå, så skriv endelig tilbage, så skal jeg forsøge at forklare lidt grundigere, at vi normalt kun lægger vores indlæg i én kategori, og at MLM-indlæg hører til i MLM-kategorien.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:24
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:20
Dine øvrige indlæg er blevet slettet, hold dig venligst til at oprette dine emner i en kategori i fremtiden.
Det andet generer de andre brugere i debatten, og giver folk et lidt dumt indtryk af din debut på Amino - og det kan du vel heller ikke være interesseret i :)

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:44
Sjovt nok skriver du INTET om hvad det er for et produkt, du skriver INTET om hvad det koster at tilmelde sig, og du skriver INTET om hvordan forretningskonceptet er skruet sammen.

Du skriver om varm luft.

Stram nu lige op, der er stort set kun intelligente mennesker herinde, så der skal mere til!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:17
Hmm.. jeg har checket mange af de MLM tråde her på amino og er det kun mig der altid syntes at den første posting MLM firmaer kommer med er varm luft, sludder for en sladder, blive rig på 5 minutter uden at jeg forklarer dig hvordan.
Før min første posting prøvede jeg da lige at skimte hvordan man gør, men det gør i åbenbart ikke (måske har i for travlt med at sælge???) for ellers ville i da se at man bliver høvlet ned hvis man ikke kommer med noget mere konkret.

Jeg syntes det tyder på at der er nogle masochistiske tendenser i MLM verdenen. Jeg bryder mig da ikke om at blive kløvet offentlig, så jeg forbereder mig da lidt før jeg holder en "tale".

Hilsen

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 12:28
Dato: 28-09-2006 09:43:48
Forfatter: netMedia.dk
Sjovt nok skriver du INTET om hvad det er for et produkt, du skriver INTET om hvad det koster at tilmelde sig, og du skriver INTET om hvordan forretningskonceptet er skruet sammen.

Du skriver om varm luft.

Stram nu lige op, der er stort set kun intelligente mennesker herinde, så der skal mere til!

Hej Christian Foged

Nu har jeg læst flere af dine indlæg/kritik på MLM siden. - Indtil videre har jeg holdt min mund, men nu spørger jeg direkte...

Hvad laver du egentlig i det hele taget på MLM delen af Amino?

Jeg har desværre kun set dig kritisere, kritisere og atter kritisere... hvad jeg ikke har set noget af er; hvad det egentlig er du underbygger din kritik med!?

Det generer mig ikke, at du er kritisk overfor MLM. Men det forekommer mig ikke særligt "intelligent", at man fuldstændigt ukritisk vælger at hagle den ene mulighed ned efter den anden. Du har jo tydeligvis ikke noget kendskab til branchen og skulle måske læse mere end du skriver på lige præcis dette område. - Du er vel ikke bange for at lære mere og i så fald; så er du jo kun aktiv i MLM delen for at genere de øvrige brugere. - Igen forekommer dette mig ikke særlig intelligent.

Er det på nogen måde muligt, at slå bare nogle af dine barrierere ned og få dig til den erkendelse, at du nok ikke underbygger din kritik med andet, end et forudanet indtryk af hvad branchen drejer sig om? Men KAN du underbygge din kritik... jamen så kom i gang, så man rent faktisk bliver klogere på at læse det.

Bortset fra dette, så er der ikke meget rimelighed at hente fra kritikerne hvad angår denne slags (salgs)indlæg.
Hvis man skriver for lidt, så anklages man for ikke at være fyldestgørende nok og derfor hemmelighedsfuld og fuld af svindel. Hvis man derimod skriver et grundigt og fyldestgørende indlæg, så anklages man for at skrive ALT for meget. - Uanset hvilken approach der vælges, så står deligationen af kritikere klar til at nedgøre det - hvadend det måtte være.
Det morsomme er, at det er nogle af de mest anti-MLM brugere på Amino, som ønsker at bestemme vejen som MLM debatten skal tage. - Men MLM delen på Amino er jo SÅ TYDELIGVIS ikke beregnet på jer - og da slet ikke i rollen som uofficielle moderatorer.

Det forekommer mig ikke særlig intelligent; ligesom jeg vil vove den påstand, at størstedelen af Amino´s brugere nok ikke går ind under betegnelsen, som værende direkte intelligente. Men ikke dermed sagt at folk er dumme.

Så hvad med at levere noget mere konkret og relevant kritik i stedet for? Hvis man ikke bliver klogere af "svaret", så er det nok fordi spørgsmålet ikke åbner op for intelligente svar.

Mvh.

James

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:42
Hej alle sammen

Man skal jo lige lære at begå sig her inden, så tak for jeres råd om indlægets placering.

Lad mig så sige det på en anden måde, dette firma Agel, som er det hurtigst voksene MLM firma i verden, de er gået fra 0 $ til 100 mio. $ på bare et år. Og åbnede i 10 lande samtidig. Og har netop nu åbnet hele EU på en gang, hvor det ved andre MLM firmaer har været 5 år i Tyskland, 4 år i England ovs. og til sidst kommer det til Danmark. Ang. produkterne er prisen høj, men det er produkterne også i NUSKIN & AMWAY to af verden største og ældste MLM fimaer. Og dette er ikke en super fænomenale fantastisk mulighed, hvor du kun skal arbejde 5 min. om måneden og så tjener du 100.000 kr. på det. Nej dette kræver en arbejds indsat på mellem 7 - 15 timer om ugen og så kan du tjene en side indtægt til at begynde med, men fordi man er med fra starten i et MLM firma betyder dettte at der er mulighed for at tjene rigtig mange penge i løbet af de næste 2 - 3 år, men det kræver selvføgelig en arbejdsindsats. Lige som vis du starter en hvilken som helst anden selvstændig virksomhed. F.eks. har jeg selv en Danse Skole og jeg kan se at alle de kræfter jeg ligge i, for at det skal køre vil være givet bedre ud i et MLM firma som Agel, for det KAN på længere sigt give en passiv indkomst, hvis jeg arbejder for det. Som mit motto er,  hvis du ikke satser, vinder du heller ikke og jeg ikke tænkerne at ikke lade sådan en stor forretning mulighed smutte forbi mig. Det kan godt være du vil! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Dato: 28-09-2006 12:27:57 Forfatter: James
Hej Christian Foged

Nu har jeg læst flere af dine indlæg/kritik på MLM siden. - Indtil videre har jeg holdt min mund, men nu spørger jeg direkte...
[...]
Jeg har desværre kun set dig kritisere, kritisere og atter kritisere... hvad jeg ikke har set noget af er; hvad det egentlig er du underbygger din kritik med!?

Det generer mig ikke, at du er kritisk overfor MLM. Men det forekommer mig ikke særligt ''intelligent'', at man fuldstændigt ukritisk vælger at hagle den ene mulighed ned efter den anden. Du har jo tydeligvis ikke noget kendskab til branchen og skulle måske læse mere end du skriver på lige præcis dette område.
[...]
Det forekommer mig ikke særlig intelligent; ligesom jeg vil vove den påstand, at størstedelen af Amino´s brugere nok ikke går ind under betegnelsen, som værende direkte intelligente. Men ikke dermed sagt at folk er dumme.

Nu har jeg læst flere af dine sindsyg lange indlæg her på Amino, og næsten samtlige går på at forgude og beskytte samtlige MLM-firmaer i sådan en grad at det alene gør dig dybt utroværdigt. Når resten af Aminoerne i ikke-mlm-tråde godt kan være kritisk overfor hinandens produkter og 3. part (ikke-mlm) firmaers produkter, hvorfor pokker kan I så aldrig det?

At du kan omtale sådan et vagt indlæg som en mulighed, er sgu da ligeså naivt og ensidigt som altid at hagle MLM-firmaer ned.

Det forekommer mig direkte dumt.

Samtidig vil jeg da sige, at det er noget af en sviner du kommer med rettet mod alle Aminos brugere. Kæft jeg ville være led ved mig selv, hvis jeg fyrede sådan en omgang der af i et offentlig forum.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:02
Hej Thor

Det kunne være spændende, hvis du om et års tid ville beskrive dit forløb mht. Agel.

Det kunne være interessant at se, hvor stor en del af din indtægt, der på det tidspunkt kommer fra salg, og hvor stor en del der strømmer op til dig gennem pyramiden.

Jeg vil advare dig mod at forsøge at sælge Agel - eller hyre nye sælgere - i forbindelse med din danseskole. Du risikerer at skubbe gode dansekunder fra dig.

I øvrigt synes jeg, du bør tage stilling til, om du virkelig synes at små plastictuber med gelé er et produkt, som danskerne mangler. Bliver danskerne gladere af at sutte geleklumper ud af dine plastictuber? Jeg tror det ikke.

I øvrigt er det for mig at se beskæmmende, at du i indlednignen taler om at "tjene kassen" og "leve din drømmelivsstil", når du selv forestiller dig, at du skal have en lille sideindtægt ved siden af dit almindelige arbejdet. Hvorfor ikke markedsføre dig med det, som du reelt selv tror på:

"Sælg noget gelé i din fritid og få en lille sidegevinst - hvis du kan få andre til også at sælge gelé i deres fritid, kan du måske få en større sidegevinst".

mvh Hans

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)