Et familiemedlem til mig har en pagerank på 3 og han har ikke mere end 19 link der er mere eller mindre tilfældige over de 2 år han har haft siden, meget få besøgende, men han får den pagerank da de få links han har er meget relevante!!
Så glem alt om pagerank, det har ikke væsentlig betydning
Ahem... Jeg rømmer mig lige og linker til taletid, så må du jo se om du kan følge med ;-) At jeg har solgt lige præcis nul taletidskort ved at ligge der, det er noget helt andet.. Så vi skal ikke konkurrere på konverteringsrate!
Så det godt forleden Tror faktisk at det har noget med signaturen her på Amino at gøre (max 1 link). Som du kan se har jeg valgt et link til mobiltelefoner i min signatur, da der er meget mere salg i det end taletid
Ahem... Jeg rømmer mig lige og linker til taletid, så må du jo se om du kan følge med ;-) At jeg har solgt lige præcis nul taletidskort ved at ligge der, det er noget helt andet.. Så vi skal ikke konkurrere på konverteringsrate!
Hej Mattias,
Røm du dig bare, og klik så lige på dit eget link.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Pointen er jo, at jeg fører i konkurrencen! Han havde jo overhalet mig - men nu er jeg kommet igen, og har snuppet ham.. med 2 pladser du! Så kan man godt være lidt stolt.. For oversigtens skyld linker jeg da gerne lige til søgeresultatet også!
PS! Blev vi ikke enige om, at det var på taletid vi havde konkurrencen?? Vi mangler i øvrigt også en præmie..