Jeg ved om jeg skulle have placeret dette indlæg i "Jantetæskeren" for jeg er rimelig stolt af mig selv. En del af de hjemmesider jeg arbejder med søgemaskineoptimering på er rykket et par pladser op på Google i dag Inden året er omme er mit mål at ligge nummer 1 på følgende søgeord: taletid (er netop rykket fra 7 til 4) billige mobiler (ligger nummer 2 og jeg arbejder meget på at komme op som nummer 1) mobiltjek (er netop rykket op som nummer 2 på et helt nyt domæne) bredbåndspriser (ligger nummer 8) billig taletid (er netop rykket op som nummer 5) gratis taletid (ligger nummer 1 og jeg arbejder på at vedligeholde placeringen) Desuden har jeg nogle undersider, som jeg arbejder på at få frem på nogle søgeord, som f.eks. billige Nokia mobiler og billige Sony Ericsson mobiler. Der er utrolig stor konkurrence indenfor mobiler og taletid og jeg er da en smule stolt over at rykke forbi både nogle af mine konkurrenter og de fleste store mobilselskaber, som sikkert har ansat SEO folk til at optimere deres links. Jeg har tilføjet mine sider til linkkataloger hele natten og med hårdt arbejde resten af året, så satser jeg på at nå de mål jeg har sat mig for. Det er en super god motivationsfaktor, når man har en dag som i dag, hvor flere af de hjemmesider man arbejder med rykker et par pladser op. Man bliver bekræftet i at man gør et eller andet rigtigt selvom man bare er en glad amatør |
Tillykke, flot arbejde ;)