Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento CMS webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er :)

Jeg skal bruge en pæn og simpel webbutik, og da jeg ikke selv er helt skarpe nok til at lave den søger jeg lige lidt hjælp. Jeg vil gerne have lavet den i Magento. Template/theme har jeg købt.

Nogen som vil tjene lidt på at sætte den op for mig, så vil jeg meget gerne høre fra jer, og hvad det skal koste.

Mvh Jesper.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 00:24

Du kunne lige sende en mail til mig på benz87@gmail.com

Så skal jeg nok give dig et kanont tilbud.

Med Venlig Hilsen,
 - Benjamin Bjerring

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:42

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på michael@skalspc.dk eller ringe på tlf. 5124 2461. Jeg har dog først tid i midten af næste uge.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 01:10

Hej Jesper,

Jeg kan hjælpe dig, specielt til at hjælpe dig selv, så du får fingrene ned i Magento mulden.

Kontakt mig på tlf. 4033 3026 (efter kl 11.00 - også gerne i weekenden) eller på netbutik(a)dykkerteori.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:27

Hej Jesper,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:23

Hejsa

Du skriver at du allerde har købt et theme, så er jeg overbevist om at du kan få Magentohotel.dk til at installere det gratis for dig hvis du købet et webhotel for dig.

Hvis du istedet ønsker et unikt design og alt sat op i en køreklar webshop, så kan vi gøre dette for 9.995,- (inkl. første års hosting og betalingsgateway hos Magentohotel.dk).

Se evt. mere på http://getashop.dk eller kontakt mig herinde.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)