Hej C5 Som du kan se, ved du ikke meget om det at udvikle et softwareprogram, analysemetoder / designværktøj er ikke anderledes hvis det var Amanda der skulle revurderes set ud fra betragtning om at lave et regnskabsprogram. At du slynger om dig med termer som du slet ikke har forstand på gør C5 skade. Hold dig nu til det som du er god til, nemlig at få kunder i butikken. Du kan kritisere firmaet i en tråd omhandlende manglende overholdelse af markedsføringsloven sov. Lige PT. Er det information omkring regnskabsprogram. At du snakker om jeg ikke fatter en meter, er din holdning, men at du ikke fatter din del, giver mig anledning til at spørge dig.
snippet fra København uni.
Du må meget gerne fortælle mig i hvilken retning jeg skal bevæge mig, for at opfylde dine ideer om at man skal være bogholder for at kunne udvikle et regnskabsprogram. Er det spille linjen? Er det Softwareudvikling og teknologi? Er det medieteknologi og spil hmm jeg lærte ikke meget om bogholderi dengang ??
Mvh |
Juul:Hvis du vil kode noget som helst, skal du først have kendskab til hvordan man egentligt frembringer et stykke software, det du siger er useriøst særligt efter jeg lige fortalte dig, at man IKKE behøver at have kendskab til dobbelt bogholderi principper, da de dele vil blive analyseret og senere designet.
Det mest kedelige ved systemudvikling er selve programmeringsdelen, da alt det kreative er båndlagt gennem den analyse og design af datastrukturen som er forgået. Hvilken relationer data har indbyrdes, hvilke dele der indgår som dobbeltbogholderi vil dermed fremkomme som information for de folk som efterfølgende skal sammensætte en synstakst til brugbar kode.
Juul har du ikke hørt om XP, SCRUM eller de andre agile processer?