Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram???

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Peter - Revisor:
Der kan være mange grunde til, at man pt. ikke vil stå frem med navn......derfor behøver det ikke være useriøst.

Ingen mulighed for at teste før køb??? - ingen angivelse af hvem man handler med før man har sluppet slanterne..... det er vist ikke i overensstemmelse med god nethandel.  Det er et lovkrav, at der skal angives CVR-nr. i forbindelse med e-handel når det er er et registreret firma, der sælger. Den lemfældige omgang med loven afspejler sig måske i hele deres koncept??? Suspekt at man smider den ene efter den anden side på banen uden at der er mulighed for at se hvem der står bag.

Jeps - jeg har mange anker mod smart-regnskab.dk.  Jeg synes personligt, at det er risikovilligt ud over alle grænser at vælge et så gennemskueligt koncept som smart-regnskab.dk til ens virksomhedsregnskab.

Sidste skud på stammen - nu tilbud om revisorhjælp for ingen penge. Så skriv dog hvem der samarbejdes med så man kan vurdere om det er et tilbud, der er noget værd. Det er ikke alle revisorer som er lige dygtige. At en anonym udbyder kalder en anonym revisor for meget dygtigt -  giver jeg ikke en s... for .

Henrik

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 21:39

Hmm. Lyder lidt suspekt Zip it!

Der må være nogen, der sidder med en faktura fra smart-regnskab, og kan oplyse cvr-nummeret.

For de undlader vel ikke at skrive det på deres fakturaer.

Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:40

Hej Bjørn,

Prøv også at kigge på Revilution.

Venlig hilsen

Klaus Kjelstrup

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:45

Smart-regnskab er binavn til Scandinavian Incasso ApS med cvr nummer 26312485

mvh

Kim

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 21:51

Spændende.....

Så har de 0 ansatte. Det vil i givet fald betyde, at det vil være spild af tid, at ringe eller sende en mail, når der ikke er nogen i den anden ende til at svare.

De skriver på hjemmesiden, at de bor i Hellerup - men på cvr. er angivet en adresse i Værlæse.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

kimvil:
Smart-regnskab er binavn til Scandinavian Incasso ApS med cvr nummer 26312485

Jeps. Blev tilføjet ultimo august. Som Peter korrekt skriver har han og jer i praktisk talt alle tråde hvor smart-regnskab.dk har været  nævnt haft denne debat om den lukkethed som smart-regnskab.dk holder sig.

Hvorfor ikke bare skrive på sin hjemmeside at Smart-regnskab.dk er en del af Scandinavian Incasso (ejet af en Christian Honore)? Uagtet en tilknytning eller tidligere tilknytning til  Jurist- og Økonomforbundets Forlag så er lov omkring e-handel åbenbart ikke vigtig, ligesom Christian Honore heller ikke er bleg for at anmelde sig eget produkt positivt på Trustpilot.Confused

Hvorfor ikke bare skrive hvilken revisor man kan få for ingen penge til at sætte sit regnskab op, hvorfor ikke bare lave en profil så man kan se, at dem der har udviklet systemet ved lidt om regnskab og fagligt kan føre det ajour i takt med udviklingen?

Kendetegnet for al aktiviteten omkring Smart-regnskab er manglende gennemskuelighed. Hvorfor omtale sine egne produkter i tredjeperson  på http://regnskabs-blog.dk/ når et simpelt opslag viser at domænet er kontrolleret af Christian Honore......

Henrik

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:43

Bjørn (rågelejebyg):
Jeg ville høre om der sidder nogle derude der har idder til hvilket nemt regnskabsprogram der er bedst og billigst for en virksomhed som ønsker at bruge et simpelt og nemt program

SummaSummarum er et godt og billigt program. Det er enkelt og let at anvende.

Malene

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:06
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Henrik

Jeg ved ikke hvorfor du altid stejler over programmet smart regnskab.

Hvis du har dårlige erfaringer med brugen af det, vil du være mere end velkommen til at fortælle det, men at inddrage alt andet udfra din manglende kendskab til en virksomhed, kan da aldrig gøre sig  ” at have testet et program”
Jeg har ikke noget med smart regnskab at gøre, kun brug af det, da jeg har mulighed for at brugen det fra USB pind, det dækker mit behov lige PT da jeg rejser en del uden for Danmarks grænser.

Revisor bruger jo et helt andet program, men som daglig ajourføring m.m er det faktisk udmærket.

Jeg vil meget gerne bede dig om at teste programmet og derefter komme med din faglige udtalelser, omkring kvaliteten af programmet, det andet gør dig kun useriøs da du går efter et firma, frem for at komme med konstruktiv kritik af et program.

Som jeg kan se blev der spurgt efter et regnskab program, ikke et regnskabsfirma .

Mvh

Juul

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:16
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Juul:
Jeg har ikke noget med smart regnskab at gøre, kun brug af det, da jeg har mulighed for at brugen det fra USB pind, det dækker mit behov lige PT da jeg rejser en del uden for Danmarks grænser.

Det kan du jo også gøre med C5 eller et af de webbaserede programmer.

Juul:

Jeg vil meget gerne bede dig om at teste programmet og derefter komme med din faglige udtalelser, omkring kvaliteten af programmet, det andet gør dig kun useriøs da du går efter et firma, frem for at komme med konstruktiv kritik af et program.

Det er da vigtigt om leverandøren er seriøs - som jeg tidligere har skrevet, så er regnskabet hjerne og hjerte i enhver virksomhed. Har man en dårlig leverandør til regnskabet, kan man hurtigt ende i stakken af døde sild.

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)